|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 16:29:09 GMT 2
Kyra glimalchte tevreden. 'Dan is eht goed.' Een vreemde kriebel in haar buik, maar ze negeerde die, zoals ze dat altijd deed. 'Maar vretel, we zijn nu weer vriendjes toch? Ik wil nu wel weten wat je allemaal hebt gedaan.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 16:46:17 GMT 2
"Nou" zei Thomas en glimlachtte even "Wil je dat écht allemaal weten, want zo interessant is mijn leven niet. Ik heb eigenlijk vrij weinig gedaan, om het maar eerlijk te bekennen.". Hij glimlachtte en keek haar aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 16:49:18 GMT 2
'Nou, als he belangrijk genoeg is om als allemaal te verlaten en opns bezorgd te laten, dan wil ik het idnerdaad wel horen.' Hij grijsnde vrolijk naar hem, met een twinkeleing van speelsheid in ahar ogen. Het ging hem niet aan, maar ze wilde alles van hem weten
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 17:16:40 GMT 2
Thomas grinnikte en haalde zijn schouders dan op, en leunde wat naar achteren. Hij liet zijn handen in de grond steunen en keek Kyra aan. "Nou, ik ben eerst een lange tijd niet op school geweest, toen zat ik in het bos en een groot gedeelte bij mijn tante, en daarna kwam ik weer op school". Dat was een korte samenvatting van alles wat hij de afgelopen tijd gedaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 19:33:12 GMT 2
'Klinkt wel leuk,' zei ze en haalde haar schoduers op.'Ik zou graag zeggen dat ik je miste, maar je was zo'n eikel tegen me dat ik dat neit kon. Nu ben ik heel blij dat je er weer bent. Alleen, laat eht volgende keer weten als je verdwijnt.. dan maken mensen zich neit zoveel zorgen.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 20:54:24 GMT 2
"Ja, sorry" zei Thomas en glimlachtte even "maar daar had ik even.. niet aan gedacht". Hij grijnsde moeizaam en keek dan weer voor zich uit naar het schors van een denneboom. Hij had de neiging om wat dichter bij Kyra te gaan zitten, aangezien hij het koud had, maar hij wou ook niet de gedachte wekken dat hij iets met haar wou. Hij was blij met Mara.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 0:33:12 GMT 2
Kyra glimalchte naar hem. 'Dat meot je volgende keer doen. Wij zijn je vrienden en geven om je. Je moet niet zomaar verdwijnen, dan missen we je. Eigenlijk wil ik eindelijk wel weer eens een knuffel van jou, want ik heb eht koud. Ik heb eht nooit koud..' Ze stond er versteld van. Ze had kippevel en dat terwijl ze toch een lange broek en vest droeg.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 0:59:22 GMT 2
Thomas grinnikte, aarzelde een paar seconden maar sloeg dan zijn armen om Kyra heen. "Zo goed?" vroeg hij en glimlachtte vrolijk, en keek Kyra vanuit zijn ooghoeken aan. Wat zou er gebeuren als Mara nu langs kwam.. hij wou er eigenlijk niet aan denken, aangezien hij die mogelijkheid ook uit sloot.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 1:03:47 GMT 2
Kyra glimlachte. 'Ja zo.' Ze keek hem even verwonderd aan. 'Waar maak jij je nou zo'n zorgen om? Het is niet alsof ik op een andere manier dan vrienden in je geintersseerd ben hoor. Ik hou gewoon van knuffels.' Ze glimalchte en gaf hem en kus op zijn voorhoofd. 'Je bent bezet, oftewel, gebruikt en dus neit interssant.' Ze knipoogde naar hem. Ze zou hem nooit van Mara afpakken. Dat wide ze niet.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 1:20:11 GMT 2
"Gebruikt" mompelde Thomas en versmalde zijn ogen even "Dat klint zo.. negatief, alsof ik niet meer goed ben ofzo". Hij keek Kyra aan "Ben ik niet meer goed?". Hij grinnikte even. Alsof een levend mens over zijn houdbaarheids datum heen kon zijn. De gedachte alleen al maakte hem aan het lachen.
|
|