|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 1:32:49 GMT 2
Kyra lachte. 'Natuurlijk wel. Zo noem ik het bij andere jongens, maar je hebt gelijk, bij jou telt dat eigenlijk niet. Toch, ik ou nooit wat met jou kunnen doen, zelfs als je geen vriendin ahd. Je bent een vriend, dus spelen kan zoiezo neit en aangezien ik gewoon neit verliefd kan worden, zou er niks inzitten. Ik denk dat ik het veiligste meisje heir op shcool ben voor jou om mee te praten.' Ze wist dat eht waar was. Niemand zou ooit har gevoelens weten.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:56:38 GMT 2
"Dan heb ik geluk he" zei Thomas en lachtte schaapachtig, en roffelde even op Kyra's rug, gewoon, omdat hij daar zin in had. "maar heb jij dan al een jongen op het oog, of zoiets dergelijks?". Vragend keek hij haar aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:01:32 GMT 2
Kyra lachte. 'Thomtom, hoelang ken je me nou? Ik wordt niet verliefdm nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Ik trouw emt een man die mijn vader voor me uitkiest en als hij neit goed genoeg is, dna slaap ik met eena dner, krijg van hem een kind en voedt die samen met mijn man op. Liefde bestaat er neit voor mij.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:17:46 GMT 2
Thomas zweeg even en keek Kyra serieus aan, zuchtte en tikte met zijn schoenen tegen elkaar. "Maar weet je zeker dat je dat wil. Straks, als je ouder bent, ben je misschien van gedachten veranderd?". Hij glimlachtte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:35:28 GMT 2
'Dat merk ik dan wel weer,'zei ze, terwijl ze haar schouders ophaalde. 'Ik heb tot nu toe nog geen leifdes gevoelens gehad, zelfs neit als i wel een echt vriendje had. Volgens mij doet mijn hart dat gewoon neit. Het maakt neit uit, ik heb mijn vrienden en broer en zus. Ik heb leifde gnoeg.' Ze sloot haar ogen. Soms wenste ze dat ze het hem kon vertelllen, maar waarom zou ze?
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 0:36:28 GMT 2
"Misschien komt het nog wel" zei Thomas bemoedigend, aangezien hij er momenteel van uit ging dat Kyra het erg vond, dat ze geen liefdes gevoelens voor mensen van het andere geslacht had. Hij friemelde wat aan de rits van zijn vest en glimlachtte naar Kyra.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:39:36 GMT 2
'Wie weet. Het maakt me vrij weinig uit. Zelfs als ik niet van mijn man zal houden, ik zal wel van mijn kidneren houden. Trouwens, je kan ook gewoon bevredigd raken zonder leifde, al is eht met een jongen voor wie je eits voelt eht natuurlijk wel leuker is.' Ze dacht eraover na hoe het zou zijn met Thoams en opeens fladdderde er honderden vlidners door ahar buik. Ze odnerdrukte het en keek weg. Dit mocht niet.... Dit moest verdwijnen...
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 1:05:39 GMT 2
"Mwja" zei Thomas en klonk een beetje afwezig. Hij had diep geconcentreerd naar het boomschors staan staren en dacht dat hij dit stukje van het bos herkende, maar het kon ook gewoon puur toeval zijn. "Wel vervelend dat je door je vader.." - hij zocht naar het juiste woord - "Soort van úitgehuwelijkt wordt?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 17:18:11 GMT 2
'Nee, dat doet hij alleen als ik geen man vind. Het was mijn idee. Hij zei eht voor de grap en ik vond het prima. Kaitlin flipte meteen. Ze moest er neit aan denken dat eht zou gebeuren en zocht steun bij Kelian. Het was erg grappig. Meestal ben ik degene die overal tegenin gaat. Maar als ik ooit iemand vind van wie ik hou, ach, dan hoeft hij me neit uit te huwelijken.' Het was allemaal zo simpel.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 22:29:06 GMT 2
"Ik snap wel waarom.. Kaitlin flipte, denk ik" zei Thomas en glimlachtte even "Als ik je broer was geweest". Hij schudde met zijn hoofd. Stom, als hij er bij was geweest nam hij aan dat hij ook zo vreemd zou hebben gereageerd... Maar als het voor Kyra best was, alles waar zij blij van werd, vond hij oke.
|
|