|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:07:51 GMT 2
'Jou vriendje ging tenminste mee op vaantie. Ik heb de mijne op het diner gezien na, helemaal neit gezien.' Boos nam Terry een slok uit haar glas met boterbier, haar vijfde om precies te zijn. Ze kon redelijk goed tegen alcohol, maar aangezien ze niks in haar maag had, omdat ze het onbijt niet had binnengehouden, sloegen ze in als een klap. Shirie nipte van haar wijntje, klm luisterend, in de knoop met haar eigen gevoelens. 'Hij zegt alleen wat als ik wat zeg. Hij zou me nooit uit zichzelf opzoeken,' zei ze zacht. Omringd door frisdrank glazen keek ze toe hoe Terry eht ene na het andere naar binnen sleog. Aangezien een van hen nuchter moest blijven, moest zij dat maar zijn. Terry mompelde iets onverstaanbaars en Shirie richtte haar blik op de deur. Het was alsof ze wenste dat hij binnen zou komen. Tom, of Luke, het maakte niet uit. Zolang een van hen maar uit deze ellende werd gehaald, al was het maar even.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 10:26:51 GMT 2
Uiteindelijk duwde hij de deur open en stapte naar binnen toe. Niet bepaald op zijn gemak, tussen alle mensen zag hij geen persoon die op Bill kon lijken die overigs de laatste tijd vrij verdrietig was en merendeels zich verstopte zodat zijn broer niet met hem kon praten. Elk tafeltje ging hij langs tot hij Shirie zag en Terry. "Hallo" zei hij, hij had besloten vrolijk te doen aangezien de kans om Bill nog te vinden hulpeloos was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 18:35:01 GMT 2
Shirie keek half op naar To en wist een glimalch te produceren. 'Ook hallo. Wat zijn we vrolijk?' Je kon haar neit met een gemaakte glimlach overtuigen. TYerry keek neit eens op, maar gooide de rest van haar boterbier naar binnen. Verbaasd keek ze naar haar lege glas en bleed er vervolgens naar staren.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 18:37:46 GMT 2
"Eerlijk gezegt niet, ik maak me zorgen om Bill, de laatste tijd is hij verdrietig en is nergens meer te vinden, hij reageert niet op een uil als ik er eentje stuur"[/b] Aan zijn gezicht te zien kon je zien dat hij het meende. Tom maakte zich echt zorgen om zijn broer. "Maar, hoe is het mijn mijn vriendin?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 18:55:36 GMT 2
'Wat eenzaam enverveeld, maar verder prima. Heb je ook gen idee waar hij verdrietig over is? Vraag eht anders aan zijn vriendin. Hoe heet ze ookalweer... Sarah toch?' Ze nam nog een slok van ahar wijntje. 'Wil je ook wat drinken?' Terry opende haar mond, maar Shirie onderbrak haar. 'Nee, jij niet. Als je nog meer drinkt kan je niet meer lopen. Ik ken jou, e kan even slecht egen alsohol als ik.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:06:40 GMT 2
Tom schudde zijn hoofd op haar eerste vraag "Ik heb het idee dat hij geen idee heeft waar Sara is gebleven" Hij pakte een stoel en schoof erbij. "Dus...ik denk dat ik me daar maar even geen zorgen over moet maken" Eenzaam...dat was zijn schuld merendeels omdat hij al een tijdje bezig was met zijn broer. "Zullen we morgen ergens gaan eten?" stelde hij voor aan Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:17:39 GMT 2
Het was alsof er een warm deken over har heen werd gelacht. Ze glimalchte, ditmaal oprecht. 'Dat klinkt goed, zal ik je dan vandaag nog helpen zoeken naar je broer? Ik vraag wel rond of ze hem hebben gezien. Ik schop Draonic wel, die kent haar tweelingzus Mara. Ik zal wel even zien of die een idee heeft.' Terry gromde wat en wankelde naar de barman om een drankje te bestellen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:19:47 GMT 2
"Terug jij, straks moeten we je nog afvoeren naar Plijster" Met zijn hand wees hij naar Terry die een nieuw drankje probeerde te bestellen. "Een hondenlijntje is een idee?' Doelend op Terry die drank wou. Hij glimlachtte "graag dat je wilt helpen om mijn broer te zoeken, maar Draconic een schop verkopen? Niet zo'n slim plan, vraag het maar liefjes" Hij gaf haar een zoen en keek vervolgens wat Shirie zou zeggen over Terry die drank wou.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:30:50 GMT 2
Shirie maakte een miniem gebaartje emt haar ahnd en Terry schoot achteruit, terug op de bank. 'Ik bestel wel wat fris voor je. Is cola goed?' Vroeg ze, terwijl ze even verleidelijk naar ene jongen aan de bar glimalchte. Die kwam snel aangerend. 'Wat wil je hebben, schoonheid?' 'Een cola voor mijn vriendin, en misschien een biertje voor mijn vriend.' Ze streek even over zijn hand en hij rende naar de bar. Voor hij de drankjes kon aannemen, sommeerde Shirie ze al en zette ze op tafel. DE jongen keek haar vragend aan. 'Natuurlijk help ik en Draconic schoppen? Oh hij weet wat zijn pleek is, op zijn knieen, in een buiging voor mij.' Ze grijnsde uitdagend naar Tom. 'Ik heb hem die grote bek wel afgeleerd in die tien jaar dat ik hem al ken.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:33:25 GMT 2
Blijkbaar luisterde Terry uitstekend naar Shirie want deze was naar haar plaats geschoten. "Hm... als ik dat zou doen, hoe zou je dat dan vinden?" vroeg hij met een plagende grijns. Hij keek even naar zijn bier glas en nam een slokje aangezien hij het niet echt vaak dronk. Wel was hij eerst vaak dronken geweest en kon dus nu wel aardig tegen wat drankjes. "Maar...nu is de vraag waar wil je uit eten gaan? Of moet dit een verrassing zijn?"
|
|