|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:19:40 GMT 2
'Ik wil jou helpen met je broertje, zodat je beetr slaapt en weer meer tijd voor mij hebt. Ik maak me ook wel zorgen om hem, al is eht neit zo ehftig als jij dat hebt. Ik maakte me veel meer zorgen om jou eigenlijk.' Ze agf hem een zachte kus en begeleidde hem zacht naar de uitgang.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:22:03 GMT 2
"Hoeft niet, ik red me wel" mompelde Tom maar eerlijk gezegt leek het eerder alsof hij meteen al in slaap zou kunnen vallen. Met moeite hield hij zichzelf wakker om Shirie niet tot last te zijn. "We vinden hem wel, vast morgen denk ik..."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:25:05 GMT 2
Shirie draaide zich naar hem om, met die bekende blik van ahar. Een combinatie van: doe niet zo moeilijk, je weet dat ik je niet geloof en ik heb altijd gelijk. 'Doe neit zo raar. Jij gaat lekker slapen, en ik ga die dingetjes doen. Ik ben klaar wakker. Als je me kalm wil krijgen meot je me nog drie glazen wijn gven, dan zie ik er ongeveer ehtzelfde uit als jij.' Ze stak plagend haar tong naar hem uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:29:24 GMT 2
"Ontzettend slaperig of half dronken?" Tom grijnsde lichtjes "Goed, jij hebt gelijk, ik duik zo mijn bed wel in, als ik die nog kan vinden voordat ik op de grond in slaap viel" Over hoe Shirie even tegen hem deed, hield hem wel wakker. "Je bent gewoon te lief voor mij"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:33:19 GMT 2
Shirie zoende hem. 'Absoluut niet, ik ben even leif voor je als je verdiend. Kom op, steun maar op mij. Ik mag breekbaar lijken, ik ben een bonk spier. Om het te bewijzen stak ze een arm naar hem op en spande die aan. Ze wist dat hij aanvoelde als staal. Ze had geluk met haar genen. Andere vrowuen met haar kracht zouden eruit zien als een bodybuilder.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:36:10 GMT 2
Tom wou zijn hoofd schudden "Je bent niet lief omdat ik het verdien, want ik verdien het niet altijd hoor" Hij pakte haar arm aan en leunde zachtjes tegen haar aan om niet heel zijn gewicht aan haar over te laten. Zo stapte hij rustig verder en hij bleef tenminste wakker. Zachtjes gaf hij een zoen op haar wang aangezien dat nog net kon omdat ze liepen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:44:58 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Ik vind van wel. Je maakt mij gelukkig, dus verdien je eht dat ik jou ook gelukkig maak. Trouwens, ik vind eht fijn om leif tegen je te zijn.' Het verbaasde haar hoe weinig hij eignelijk woog. Voor een jongen dan. Niet dat ze dacht dat hij zwaar zou zijn, maar ergens was het toch verrassend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:49:31 GMT 2
"Tegen jou kan ik niet op, je wint" Tom grinnikte eventjes "Ik ben niet te zwaar hopelijk?" Hij zou het niet weten, hij wist zelfs zijn eigen gewicht niet meer. Shirie was een ware vriendin, iemand waarvan hij wist dat deze er voor hem zou zijn. "Zijn we er bijna?" Niet wetend waar ze waren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:59:06 GMT 2
Shirie lachte. 'Je weegt voor een jongen weinig, mijn leive Tommietom. We zijn er bijna. Als je het niet volhoud, dan mag je ook op me rug hoor.' Ze grijsnde uitdagend naar hem en stak plagend ahar tong naar hem uit. Opeens miste ze hem, terwijl hij bij haar was. Ze wenste dat ze vaker samen waren. Hij leit haar geloven.. dat er misschiene cht iemand van haar hield.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 18:03:03 GMT 2
Tom grinnikte "Ik loop liever, straks ben ik je nog echt tot last met mijn problemen" Hij stak zijn tong ook plagend uit naar Shirie. "Maar ik loop liever, is beter en mijn gewicht is momenteel voor mij een raadsel" Hij woog dus echt te licht, maar wat was een goede manier om dan weer zijn eigen goede gewicht te wegen. Lichtjes schudde hij zijn hoofd, geen zorgen over maken.
|
|