|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:32:59 GMT 2
Shirie lachte. 'Je kan me neit lastigvalln emt jouw problemen. Ik ben toch je vriendin? Ik ben er juist om je te helpen als je problemen hebt. Maak je daar alsjeblieft nooit zorgen om. ik ben er altijd.' Ze glimalchte naar hem, met stralende, lichte bruine ogen. Ze meende eht. Ze wist dat hij haar nooit zou kunnen storen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 19:01:51 GMT 2
Tom knikte "Ik val je niet lastig, weet ik dat ook weer" Zachtjes prikte hij haar in haar zij, zo zachtjes dat het enkel kon kietelen als ze daar niet tegen kon. Hij plaagde haar deels door zulke dingen te zeggen maar hij wist wel dat wat zij zei tegen hem dat ze dat meende.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:19:57 GMT 2
Shirie giechelde, iets wat absoluut eit bij haar paste en maakte een zeer sierlijke beweging om aan hem te ontsnappen. 'Pas jij maar op, anders strompel je zelf maar voort en help ik je niet meer.' Ze lachte en gaf hem een kus in zijn nek.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 19:37:07 GMT 2
"Hmm..ik denk niet dat ik dat kan, alleen voortstrompelen" Hij grinnikte "Ga je nou kusjes geven op een gevoelige plek?" Daarmee bedoelde hij vooral zijn nek want daar kon hij niet bepaald tegen. Het kietelde vooral "Ik ga jou ook maar niet plagen, straks laat je me hier staan"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:44:35 GMT 2
Shirie lachte. 'Ne, dat dope ik je neit aan. Ik zou je nooit achter laten, maar ik zou je wel terug plagen en aangezien je zo moe bent maak je geen schijn van kans.' Ze grinnikte vals en lachte toen weer leif. 'Ben je zo gevoelig in je nek dan? Leuk om te weten. Daar kan ik misschien nog weleens iets mee.' Ze sloeg haar arm nog iets steviger om hem heen en begeiledde hem verder.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 19:49:51 GMT 2
"Ik denk dat ik dat een beetje moet opvatten als een waarschuwing" Ookal wist hij niet wat ze ermee bedoelde. "Het is niet ver meer toch?" Tom keek meer naar de grond dan naar de rest voor zich. Hij moest tenslotte weten waar hij zijn voeten neerzette. "Ik ben in ieder geval al gewaarschuwt als je wat van plan bent met mijn nek"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 17:07:39 GMT 2
'Nee het is neit ver meer. En dat van je nek... dat merk je nog wel. Niet nu, maar misschien weet ik ooit nog weleens eits leuks te bedenken.' Op een tak vlak naast har zat een schooluil. VErbaasd vroeg ze zich af waarom hij niet in de uilenvleugel was, maar besloot toen dat het gewoon een mazzeltje wa. Ze haalde een stuk papier uit haar zak, die ze altijd bij zich had, nam een pen en schreef een krot briefje. Vervolgens lokt ze de uil, bond eht briefje aan zijn pootje en stuurde hem weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 28, 2008 18:33:35 GMT 2
Nieuwsgierig keek hij naar de uil die wegvloog "Wie stuurde je een uil? En wat deed die uil hier?" Hij wist dat ze zijn 2de vraag niet kon beantwoorden, maar dat maakte niet echt veel uit. Tom was blij dat het niet meer ver weg was en glimlachtte daarom ook.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 18:54:16 GMT 2
'Hij was misschien opzoek naar een muis ofzo,' grinnikte Shirie en sloeg haar arm weer om Tom heen. 'Ik heb een uil naar Draconic gestuurd, of hij misschien aan mara kan vragen over Sarah.' Ze had geen idee of ze een brief terug zou krijgen en zo ja, wanneer. Maar in elk geval was het aan de gang.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 28, 2008 19:15:20 GMT 2
Hij knikte "Ga je hem ook nog een trap verkopen onder zijn kont zoals je net zei?" vroeg hij grijnzend. Aangezien ze dat had gezegt en niet wist of ze dat echt zou doen. (Topic aanmaken leerlingenkamer, jij? XD)
|
|