|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:40:10 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Het is alleen om niet op te hoeven staan. Als ik wegloop, dan is zij ervandoor,' zei ze emt een knikje naar terry, de op een wonderlijke manier nar haar Cola keek, alsof dit haar eerste cola ooit was. VErvolgens haalde ze haar schoduers op. 'uiteten gaan wil ik graga wel van te voren weten. Bloemenn meoten een verrassing zijn. Dus neit iets als: ik geef je morgen bloemen! En ook niet, ey we gaan vanavond uit eten. Oh.. maar ik heb eigenlijk al dat en dat..' Ze goot de wijn naar binnen en glimlachte. 'Nee, ik wordt niet dronken, want zelf voor ik aangeschoten ben ga ik knock out.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:42:47 GMT 2
"Als ik een verrassing heb, dan merk je dat vanzelf wel" Tom dacht na, aangezien hij had voorgesteld om naar een restaurant te gaan welke dat zou kunnen worden. Het maakte ook niets uit, als het maar gezellig was. Daarna keek hij naar Terry en vroeg aan Shirie "Denkt ze aan haar blik te zien dat dit haar eerste cola is?" Misschien als hij het zelf aan Terry zou vragen deze niet zou reageren. "Waarom drinkt ze zoveel?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:46:30 GMT 2
'Ze heeft liefdes verdiret. aar vriendje negeerd haar nog erger dan de mijne doet bij mij. Ik zie jou nog zo af en toe en als ik je uitvraag ga je graag mee, maar zij heeft gen zin meer om te wachten, of om zelf hem uit te nodigen. Ze heeft het nogal gehad met hem.' Ze rekte zich even uit. 'Ken eht gevoel, maar als je ziet hoe weinig zij haar vriendje heeft gezien... dan heb ik geen klagen. Trouwens, het verbaasd me dat ze maar een keer is vreemdgegaan... ik zou het wel hebben geweten.' Terry keek Shirie aan, met dikke tranen in haar ogen. 'Het was een foutje,'zei ze zielig. Shrie sleog een arm om haar heen en trok haar tegen zich aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 20:02:27 GMT 2
Tom keek verbaast van Shirie naar Terry en weer terug. "Een persoon die niet eens contact zoekt als vriendje hebben? Wie is het dan wel niet? Deze moet een les krijgen in vriendinnetjes, overigs heb ik die al deels gekregen van Bill" In zichzelf beloofde hij dat hij vaker op zoek zou gaan naar Shirie maar de laatste tijd was dat er niet van gekomen door zijn broer. "Alles komt wel in orde, en als hij het niet verdient, dan maak je het toch uit of voel je nog teveel voor hem?" Hij probeerde kalm te blijven en dat lukte hem ook aardig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:06:54 GMT 2
Terry knikte en begon toen zielig te snikken, met haar handen voor haar gezicht. Shirie sleog haar andere arm ook om haar heen. Ze keek even naar Tom. 'Je moest eens weten. Die twee kennen elkaar al eeuwen. Hij heeft het alleen altijd te druk. Hij is wel lief als ze samen zijn, maar als er een feest komt ofzo, dan denkt hij er nooit bij na dat het misschien wel leuk zou zijn met zijn vriendin erbij.' Terry duwde Shirie van zich af en stond gammel op. 'Ik ga weg,'zei ze zacht. Shirie wilde opstaan, maar Terry schudde haar hoofd. 'Ik wil even alleen zijn.' Ze liep weg en Shirie keek haar verscheurd na. 'Het doet pijn haar zo te zien..' zei ze zacht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 20:08:40 GMT 2
"Ai..." mompelde hij in het begin, het was overduidelijk dat Terry eventjes alleen wou zijn. "Misschien kunnen we iets bedenken om haar op te vrolijken? En die jongen aanspreken op wat hij zijn vriendin wel niet aandoet?' Hij keek bedenkelijk en keek toen vragend naar Shirie wat zij hierop zou zeggen. Het kon een goed plan zijn maar ook een ultraslechte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:26:00 GMT 2
Shirie haalde haar shcoduers op. 'Ik ken hem neit. Hij zit in Huffelpuf, misschien dat ij hem kent? Luke. Luke... nog wat. He verdorie, ik wist zijn naam..' Ze dachte even na, maar haalde toen haar schoduers op. 'Ze komt wel als ze opgevrolijkt wil worden. Ze zit nu waarschijnlijk ergens te huilen.' DE gedachten aan terry allen maakte haar verdrietig, maar ze wist dat Terry niet gestoord wilde worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 20:30:14 GMT 2
"Dan zullen we maar niets doen, denk je ook niet?" Tom nam de laatste paar slokken van zijn bier en zette het lege glas neer. "In ieder geval heel erg bedankt dat je mee wilt helpen zoeken naar Bill, ik maak me de laatste tijd gewoon teveel zorgen over hem..en ik heb gevraagt aan drie mensen of deze hem hebben gezien maar ze wisten het niet" Je kon zien dat Tom zelfs moe was omdat hij weinig had geslapen door zijn bezorgheid.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:32:17 GMT 2
Shirie knikte en stond op, op vervolgens op zijn schoot te gaan zitten. Ze aaide hem even door zijn haar en gaf hem een tedere kus op zijn mond. 'geen zorgen, we vinden hem wel. Als je wil gaan we nu meteen, dan vinden we hem des te sneller, maar je kan ook hier blijven zitten, wat volgens mij heb je neit al te best gesapen de afgelopen paar nachten.' Ze volgde met haar vinger zacht de lijnen van de wallen onder zijn ogen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 26, 2008 17:50:05 GMT 2
Lichtjes glimlachtte hij "Ik wil hem niet meteen gaan zoeken, straks is hij overal en nergens en duurt het nog langer, misschien laat hij zich uiteindelijk zien" Hij merkte dat ze vrijwel wat bezorgt was en voelde zich daardoor wel iets beter. (korte post, ben eten)
|
|