|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 1:07:54 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Dat doe je inderdaad nu neit, want je bent nu lekker van mij,'glimalchte ze, terwijl ze hem een zachte kus op zijn mond gaf. HEt warme gevoel dat ze altijd bij hem ahd keerde terug. 'We zoeken hem starks wel en anders morgen. We vinden hem wel. Hij kan toch neti verdwenen zijn?' Ze aaide opnieuw door zijn haren. 'Je meot je niet zo druk maken jij.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 13:46:34 GMT 2
Hij legde zijn armen om haar heen. "Je bent gewoon veelste lief voor mij" zei hij glimlachend. Hij wist dat hij zich niet zoveel zorgen moest maken maar wat als er wel iets was met Bill? Tom besloot er verder niet meer over na te denken. "We zoeken morgen, het is beter dan vandaag toch?' Nu keek hij omhoog omdat Shirie op zijn schoot zat, zo kon hij haar aankijken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:24:36 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik kan Draconic altijd wel pesten en Thomas en Mara zijn nachtbrakers, dus misschien weet ik het vannacht nog. ALs dat zo is, dan stuur ik je meteen een uil. Ik wil ook wel proberen in te breken in je slaapzaal... Zal wel lukken denk ik.' Ze grijsnde breed naar hem en legde haar voorhoofd tegen de zijne voor ze haar ogen sloot. 'Ik ben neit te leif, dat kan niet. misschien als ik leiver was, zag ik je vaker?' Ze opende haar ogen en keek hem speels aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 15:32:42 GMT 2
"Hoe bedoel je? Als je liever was zag je me vaker?" Wat onbegrijpend keek hij haar aan, hij snapte het niet echt en dat kwam waarschijnlijk omdat hij moe was. "Ik probeerde je eens op te zoeken de afgelopen dagen toen ik het had opgegeven Bill te zoeken en vandaag had ik je eindelijk gevonden, jij bent makkelijker te vinden dat Bill" Plagend gaf hij een zoen op haar arm.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:30:47 GMT 2
Shirie lachte. 'Dat komt omdat ik zop opvallend ben en ik me niet verstop. Ik ben altidj wel te vinden als ik dat wil. Anders zou ik neit in een kroeg gaan zitten. Ik was al een tijdje ook naar jou opzoek, maar ik vond je niet. Helaas.' Ze legde haar hoofd opnieuw tegen de zijne. HEt voelde fijn om weer bij hem te zijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 16:53:12 GMT 2
Tom glimlachtte "Maar je bent gewoon jezelf, en jezelf zijn is altijd beter denk je ook niet?" Hij ging met zijn hand zachtjes over haar haren heen die zacht aanvoelde. In ieder geval had hij zichzelf geen betere vriendin kunnen wensen dan Shirie. Zij was gewoon iemand die er was voor hem, hem kon troosten en gelukkig kon maken zoals hij dat deels kon doen bij haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:56:09 GMT 2
Shirie lachte. 'Is mezelf zijn dan goed genoeg?' De woorden van haar moeder en William vochten om voorang. Ze besloot ze beiden te negeren en maar naar zijn woorden te luisteren. William had gelijk. Z wilde zijn leifde en neiot die van anderen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 16:58:19 GMT 2
"Jezelf zijn is juist genoeg, je moet geen masker dragen zoals Bill dat zegt, dat droeg ik eerst wel, eentje die hard was en niets wou of durfde" Hij ging met zijn vinger langs haar wang "Maar mijn masker is al afgebrokkeld, die harde dan hé" Tom sloot voor eventjes zijn ogen om ze daarna weer te openen "Slaap zal goed zijn"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:01:24 GMT 2
Shirie knikte. 'Je moet lekker gaan slapen. Kom op, dan gaan we lekker terug naar het kasteel, ga jij lekker pitten en ga ik die zwadjes even pesten.' Ze grinnikte en stond op, zijn handen vasthoudend. 'Je hebt gene asmker nodig, je hebt een prachtig gezichtje.' Ze wist dat hij wel begreep dat eht om meer dan het uiterlijk ging.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:11:25 GMT 2
Uiteindelijk stond Tom ook op "Jij hebt ook een prachtig gezichtje hoor" zei hij glimlachend. "Goed, we gaan terug, ik ga even slapen en jij gaat de zwadjes pesten omdat je daar volgens mij veel zin in hebt"
|
|