|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 19:51:58 GMT 2
Draconic zat ontspannen in de trein en keek uit het raam. Alles was wit. Nu al! Als dit niet de beste kerst ooit zou worden... Hij keek opzij naar Rachanna en pakte haar hand vast, voor hij er een teder kusje op gaf. 'Mijn broertje gaat me uitlachen mijn moeder gat huilen en mijn pa springt uit zijn vel, gewoon om je even voor te bereiden,'lachte hij en knipoogde naar haar.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:20:35 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Ow leuk.. Nou gelukkig ken ik ze al.. Helpt al wel. Zou er nog eens bij moeten komen dat het ook de eerste keer was dat ik ze zag!" Zei ze grinnikend en ging tegen hem aan zitten. Ze had behoorlijk zin in de vakantie.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:38:08 GMT 2
Draconic sloeg een arm om haar hen en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Daar heb je gelijk in. Ach, ze zullen vast wel blij voor me zijn. Ik ben erg benieuwd hoe Scorpius reageerd. Hij was nogal van slag toen Dragana overleed, mar hij begon wel meteen wanneer ik hem nou een nieuwe zus zou geven.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:43:54 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Maar ik kan Dragana nooit vervangen! Ach die Scorpius is er eentje.." Zei ze grinnikend en kroop nog dichter tegen hem aan. "Hoe lang duurt het nog eigenlijk?" Vroeg ze terwijl ze naar de sneeuw buiten keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:48:26 GMT 2
Draconic wierp nog een blik uit het raam. 'Ik denk nog tien minuutjes ongeveer. Zie je die punt daar, boven die bomen uit,ahter dat meer? Daar is het. Sorry, ik vond het echt te koud om te vleigen en ze doen bij ons niet aan brandstof. Te opdringerig ofzo...'
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:51:35 GMT 2
Rachanna keek naar de plekken die hij omschreef. "Op dit moment, vind ik het ook te koud om te vliegen.. En verschijnselen met koffers is zo dood irritant om te doen.. Dus ik vind het niet erg hoor.. Juist héél gezellig." Zei ze grijnzend, en lekker warm.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 21:01:26 GMT 2
Draconnic trok ha nog dichter tegen zich aan. 'Ik moet bekennen dat ik verdwijnselen emt koffers neit eens kan dus zou ik zodner meoten gaan. Dat zou niet erg zijn, als mijn moeder dan niet ging zeuern. "Was je het wel vaak genoeg? Nee, natuurlijk niet Je bent een man."' Hij begon te lachen. 'Ze is zo'n muts soms, maar ik hou van haar. Toch hou ik meer van jou.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 21:04:55 GMT 2
"Zolang je straks maar niet verwacht dat ik alles ga wassen." Zei Rachanna en prikte hem even in zijn buik aangezien ze inmiddels niet meer echt bij zijn zij kon. "Das lief van jou.. Ik hou ook super veel van jou." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 21:06:14 GMT 2
Draconic lachte. 'Wel nee, ik doe mijn was zelf, maar mijn moeder maakt zich altijd zorgen. Ik bedoel, ze meot de was doen voor Scorpius, ook nog voor Dragana, toen ze er nog was en zelfs voor me pa. ik doe het al jaren zelf. Ik vind het vervelend als ze aan mijn kelren zit.' Hij stree de haren uit haar gezicht en glimlachte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 21:08:44 GMT 2
Ze grinnikte. "Af en toe vind ik het heus niet erg hoor. En ik zit lekker wel aan je kleren." Zei ze en als teken van 'bewijs' deed ze zijn jas/mantel even goed. "Ik was mijn kleren al mijn halve leven zelf. Aangezien mijn vader dat voor geen meter kan, en mijn moeder al heel lang geleden is over leden.. Tja.." Zei ze en rolde even met haar ogen en grinnikte.
|
|