|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 17:46:28 GMT 2
Draconic lachte. 'Het maakt me niet uit. Ik heb het niet snel koud.' Hij hing zijn jas weer over haar schoduers en zoende haar. 'Eens kijken of ze nog leven...' mompelde hij. Hij ritste de tas open en werd eteen besprongen door een klein katje. Snake ging op zijn schouder zitten en zette zijn nagels in Draconics vest, om te voorkomen dat hij eraf zou worden gehaald. Draconic dacht er niet aan. Hij haalde uit zijn tas een kooi en bekeek of het dier nog in orde was.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 17:55:47 GMT 2
Rachanna lachte. "Goed dat je hem in een apparte koffer hebt gedaan. Met sissie erbij was hij slangenvoer geweest.. Misschien kan ik haar maar beter in haar kooi houden deze vakantie." Bedacht ze zich grinnikten. "Nou let's go. De trein kan elk moment op het parron zijn!" Zei ze en liet de koffers zweven en pakte Draco's hand om de coupé uit te lopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:13:16 GMT 2
Draconic knikte, slaakte toen verschrikt een kreet toen er een stroompje rokende witte vloeistof langs he heen schoot en als een plasje ijs op de grond bleef liggen. Hij keek opnieuw in de kooi en opende hem. Hij haalde het beeste ruit en bekeek hem van top tot teen. Het beest dat in zijn armen hing leek nog eht meest op een kleine panda, behalve adt het drie staarten had en een derde oor, midden op zijn kop. Het beest keek hem boos aan met zijn lichte oogjes.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:18:29 GMT 2
Rachanna draaide zich geschrokken om door het geluid. "Ik wens je broertje veel succes met z'n verjaardags kado!" Zei ze lachend toen ze het diertje zag. Ondertussen liep ze door het gang pad met de 2 koffers voor zich uit zwevend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:24:04 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd, stopte het beest weer in de kooi en die weer in zijn tas. Hij volgde Rachanna en lachte. 'Ach, mijn breortje haat katten, en mijn moeder verder alle andere dieren. Ze heet nadrukkelijk gezegd: Geen honden, slangen of andere reptielen, of ongedierte. Over magische wezens heeft ze niks gezegd. Hij zal hem geweldig vinden.' Hij pakte Rachanna's hand en glimlachte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:28:05 GMT 2
"Ow.. In dat geval zoek ik voor Sissie wel even onderdak." ZEi ze grijnzend en hield zijn hand stevig vast terwijl ze de koffers op het paron neer liet komen.. Iets voorzichtiger deze keer omdat dat wezen erin zat. "Oke en nu?" Vroeg ze en keek hem grijnzend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:32:38 GMT 2
draconic begelidde haar buiten en keek even rond. Er stond ene koets klaar, maar hij liep hem voorbij. 'Het is hier echt mooi in de winter. We lopen eht stukje wel, vind je vast neit erg? Ach, ze leert maar leven emt je slang hoor. Ze wil ze gewoon neit permanent in huis.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:37:57 GMT 2
Rachanna grinnikte en ging naast hem lopen en hield zijn hand vast. De koffers vlogen achter hen aan. "Ik heb géén probleem met wat lopen hoor, vooral niet als het met jou is." Zei ze grinnikend en keek ondertussen vrolijk om zich heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 19:38:47 GMT 2
Langzaam begon eht te sneeuwen. Het pad werd bewaakt door sparren en dennebomen. Wit en groen omringden hen. Het was zo stil... Draonic voelde zich fijn, nu hij hier weer liep. Jeugdherrinneringen. Opeens kreeg hij het verlangen om ene huis te zoeken, die op precies zo'n plek lag, zodat hij ooit ook kinderen kreeg die zoals hij door de sneeuw konden rennen. Kinederen met rachanna....
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:00:24 GMT 2
"Het is hier echt vet mooi schat.. Ben je hier opgegroeit?" Vroeg ze en keek weer heel even naar hem en toen weer om zich heen. Het was echt heel mooi, vooral zo als het helemaal wit was. Ze gaf even een kneepje in zijn hand.
|
|