|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 22:43:44 GMT 2
Draconic lachte. Hij streelde haar gezicht en grinnikte. Zijn jas was haar vel te groot, maar ze was onweerstaanbaar. Hij grinnikte en ging nog iets meer onderuit hangen. 'Misschien moet ik jouw was dna maar doen, gewoon om het goed te maken.' Hij wist van haar moeder, maar wist nooit goe of hij er wat over moest zeggen of niet.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 22:51:01 GMT 2
"Nee joh ben je gek geworden! Ik kan het daarom juist wel goed voor jou doen aangezien ik het vroeger gelukkig wel geleerd heb van mijn moeder.. Achja." Zei ze grijnzend. "Nog even en je ligt op de grond gek." zei ze grijnzend toen hij nog verder onderuit zakte, en zij dus ook.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 17:02:52 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd. 'Ik ben jaren getraind in eht onderhangen. Ik kan nog minstend tien centimeter lager hangen tot ik van de bank af glij. Leuke wedstrijd altijd geweet met mijn broertje. Hij is jarig met kerst, wist je dat?'
|
|
|
Post by Merel on Dec 16, 2007 21:50:15 GMT 2
"Maar je hebt het nooit gedaan met iemand die half op je hangt, of ik heb iets gemist.." Bracht ze er grijnzend tegenin. "Nee wist ik niet! Moeten we even iets gezelligs doen.. Daar ben ik altijd wel een voorstander van."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:14:45 GMT 2
Draconic grijsnde. 'Terry hing nog beter dan ik, maar verder eigenlijk niet nee. Ik zou ook geen adner willen dan jij. Ach, ik heb al cadeautje voor hem. We kunnen hem samen geven. Hij vind hem vast geweldig.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 16:43:18 GMT 2
Rachanna dacht na. "Nee ik denk dat ik wel wat verzin.. Een lekkere taart ofzo." Zei ze grijnzend en ze keek weer naar buiten. "Kijk! Ik zie het paron al!" terwijl ze dit zei moest ze lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 22:44:56 GMT 2
Draconic keek om en knikte. 'Laten we dan onze spullen maar vast pakken. ik heb geen zin om vast te zitten als hij verder rijdt. Is me ooit overkomen. Het duurde het een half uur voor we terug waren! Het is echt een pokkeeind lopen, zeker in de sneeuw!' Hij duwde haar zachtjes omhoog.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 22:48:20 GMT 2
"Oke goed idee. Heb ik ook totaal geen zin in! Help, nou moeten we iets gaan doen." Zei ze grinnikend terwijl ze opstond en haar jas eerst alvast pakte, haar sjaal omdeed en handschoenen aan. Toen begon ze haar koffer te pakken. "Die van jou ook maar?" Zei ze grijnzend en liet de koffers met een dreun op de grond vallen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:30:46 GMT 2
Draconic lachte. 'en wat als Scorpius' cadeautje breekbaar was geweest?'Hj trok vragend zijn wekbrouw op ,terwijl hij zijn jas weer van Rachanna's schouders af trok. 'Of wil je die graag omhouden?'glimlachte hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 12:58:57 GMT 2
"Dan gebruik je gewoon even Reparo.. Tenzij je minder jarig bent.. Dan wil ik dat ook nog wel voor je doen." Zei ze grijnzend en keek toen verbaast om en merkte dat ze behalve haar eigen jas dus ook die van Draco aan had gedaan. "Ach ik pak me graag warm in." Zei ze lachend en liet zijn jas weer van haar schouders af glijden.
|
|