|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 23:53:34 GMT 2
Draconic knikte. Een gevoel van verdriet overmande hem, maar hij liet het niet merken. 'Toen Dragana en ik klein waren, bouwde we altijd tientallen sneeuwmannen en leiten ze als een soort soldaten om het pad staan. toen ik ouder werd heb ik ze ooit eens behekst, zodat ze iedreen tegenhielden. Dat vonden mijn ouders niet grappig, maar wij wel. Scorpius was toen nog erg jong. We verschillen bijna vijf jaar.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 20, 2007 14:11:06 GMT 2
Rachanna ging dicht bij Draco lopen. "Cool.. Ik wou dat ik dat vroeger ook had kunnen doen." Zei ze met een zucht en zei het niet zo hard. Haar jeugd was niet echt geweldig geweest. Ze had geen broers of zussen dus moest meestal zichzelf vermaken. Ze keek nogsteeds rond en vond het landschap er prachtig bijliggen zo in de sneeuw. "Heb je het echt niet koud?" Vroeg ze een klein beetje bezorgd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 16:46:41 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd en sloeg een arm om haar heen.' Jij houdt mij warm.' Hij gaf haar een kus en glimlachte. 'Het is vaak leuk om broers en zussen te hebben, maar ook heel vaak niet. Mensen om wie je geeft kunnen tegen j worden gebruikt...'
|
|
|
Post by Merel on Dec 20, 2007 17:42:40 GMT 2
"Weet ik.. Weet ik goed hoor." Zei ze en zuchte. "Zullen we het even over iets vrolijkere dingen hebben?" vroeg ze toen want ze had geen zin in dat soort gesprekken zo vlak voor kerst.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 17:54:37 GMT 2
Draconic knikte en tro haar stevig tegen zich aan. 'WE gaan gewoon een fijne kerst maken, met z'n tween. Trowuens, sorry dat ik het je meot zeggen, maar je hebt nu ook een broertje en een zusje. Hoop dta je me dat kan vergeven.' Hij knipoogde naar haar en grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on Dec 20, 2007 17:56:20 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Nee gekkie vind ik juist gezellig.. Ze pakken je toch niet van me af dus zolang ze dat niet doen heb ik er geen probleem mee hoor!" Zei ze grijnzend. Ineens bedacht ze zich wat. Ze glipte onder zijn arm door en pakte wat sneeuw die ze tot sneeuwbal vormde en gooide die naar Draco toe terwijl ze lachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 21:17:09 GMT 2
Draconic ving hem op met zijn arme lachte, tewijl de vlokken in zijn blonde haar dwarrelden. 'Heel grappig,'grinnikte hij en hij bukte zich om er zelf een te maken. Al draaiend lachte hij naar haar. 'Pas maar op, mijn broertje kennende ligge er genoeg valstrikken. Pas op waar je loopt.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 15:53:13 GMT 2
"Oke dan weet ik dat ik voorzichtig weg moet duiken." Zei ze grijnzend en bukte zich ook en begon snel een aantal sneeuwballen te maken om ze terug te kunnen gooien. Hij mocht eerst gooien ze kreeg hem toch wel.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 23:07:58 GMT 2
Draconic zag het opeens boven haar hoofd en lachte. 'Daar bijvoorbeeld,'grijnsde hij en wierp de sneeuwbal boven haar hoofd tegen een tak. De tak begon te trillen en een grote hoeveelheid sneeuw stortte zich op rachanna. 'Hj is zo goed,'lachte Draconic.
|
|
|
Post by Merel on Dec 22, 2007 21:16:37 GMT 2
Rachanna keek ophoog en dook met een soort gilletje weg. Ze werd niet door die sneeuw geraakt, maar belande wel in de sneeuw en was alsnog helemaal wit. Ze kwam iets overeind en grijnsde flauw. Ze zwaaide met haar toverstok en honderde sneeuwballen vlogen op draco af. "Zeker.. Maar zo kan ik het ook."
|
|