|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:08:44 GMT 2
Draconic slaakte een kreet en dook weg achte een boom. In de beschutting maakt hij nog een sneeuwbal en gooied die blind richting zijn vriendin.
|
|
|
Post by Merel on Dec 24, 2007 15:18:22 GMT 2
Rachanna kreeg de sneeuwbal vol tegen zich aan. "Nou já zeg!" Zei ze lachend en vuurde weer een aantal sneeuwballen af richting Draconic. Ze zouden zo ie zo wit aankomen bij hem thuis.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:42:12 GMT 2
Draconic stond tegen de boom gedrukt emt zijn rug en lachte terwijl de sneeuwballen langs hem heen schoten. 'Schat, je hoeft me neit te vermoorden weet je? Ik meot nog met je trouwen!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 12:17:41 GMT 2
"Moet jij nodig zeggen! Jij wordt amper geraakt hoor! En trouwens.. Als Sneeuwpop ben je nogsteeds een schat. Wel een koude schat." Zei ze grinnikend en had toen een idee. Aangezien hij achter de boom stond sloop ze naar de boom toe. Toen ze aan de andere kant van de boom stond pakte ze zo veel sneeuw als ze vast kon hebben. Toen liep ze om de boom heen en begon hem lachen in te zeven.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 12:51:21 GMT 2
Draconic slaakte een uiterst vrouwelijke gil en leit zich lachend op zijn knieen vallen. 'Mijn vriendin is de duivel zelf!'Huilde hij en keek grijnzend op naar Rachanna. 'Nu wil ik wel een kusje hoor! En eenn lekkere warme knuffel!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 12:53:01 GMT 2
Rachanna grijnsde en gaf hem een dikke knuffel. "Ja en jij bent een sneeuwpop!" Zei ze lachend. "Maar wel mijn sneeuwpop." Zei ze en gaf hem een zoen. Ze schudde haar hoofd wat en haar haar werd weer iets zwarter.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 13:03:24 GMT 2
Draconic lachte en trok haar dicht tegen zich aan. 'Zolag ik geen wortel neus en steentjes als ogen krijg, dan ben ik met alle liefde jouw sneeuwpop. Ik draag zelfs een hoge hoed als je wil... Die heb ik ooke cht! Thuis! Wat een verschrikking.' Hij lachte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 13:06:36 GMT 2
Rachanna keek hem aan en moest toen lachen. "Nee doe maar niet.. Ik vind je zo veel leuker. Denk ik.." Zei ze grinnikend en plofte in de sneeuw neer. "Oke ik hou van sneeuw heb ik net besloten!" Zei ze grijnzend en gooide wat sneeuw de lucht in.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:17:15 GMT 2
'Gelukkig,'lachte Draconic en hij sloeg zijn arm om haar heen, tewijl hij beter ging zitten. 'Sneeuw is okey, vooral als je daarnaheerlijk bij de haard kan zitten en warme chocolademelk kan drinken, samen met wat warme haopjes die mijn medoer zelf maakt. het enige[/i[] wat ze maakt.' Hij lachte. Winter was altijd familietijd.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:21:45 GMT 2
Rachanna kroop lekker in de sneeuw tegen hem aan. "Ooh lekker nou dat wil ik zometeen dan wel eens proeven hoor!" Zei ze grijnzend. "Ik vind de winter altijd zo gezellig.. En eigenlijk ook lekker met al dat eten enzo!" Zei ze grijnzend en keek naar de vlokken die langzaam vielen.
|
|