|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:54:45 GMT 2
Draconic voelde zich volledig tot rust komen. Het was ang geleden sinds hij zich zo veilig voelde en dat tewijl hier nog maar een paar maanden geleden zijn zusje in een kist werd weggedragen. Hij kon niet eens aan haar denken. Rachanna slokte al zijn gedachten op. 'Je vind ze vast lekker. Ze heeft er jaren over gedaan, maar nu zijn ze echt goed te eten,'lachte hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:57:31 GMT 2
Rachanna lachte. "Nou komop dan, nou wil ik ze proeven ook!" Zei ze grijnzend terwijl ze opstond en haar hand uit stak om Draconic overeind te helpen. Geen flauw idee of het haar ook zou lukken, maar ze zou het hoe dan ook proberen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:59:53 GMT 2
Draconic reikte pakte haar hand, liet zich half overeind trekken en trok haar toen omlaag zodat ze op hem zou vallen. Hij grijsnde breed en sloeg zijn armen stevig om haar heen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 21:07:43 GMT 2
Rachanna had even het gevoel of het lukte, maar slaakte een gilletje toen ze voorover werd getrokken. "En bedankt!" Zei ze lachend en maakte het zich toen ook maar gemakkelijk op hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 23:44:58 GMT 2
Draconic lachte. 'Sorry, schat, maar dat kon je verwachten toch?' Hij begon haar te keitelen en rolde haar van zich af. Hij stond elegant op en stak zijn hand naar haar uit.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 23:48:11 GMT 2
Rachanna lachte en pakte zijn hand. "Nou kán ik het proberen... Maar dat lukt me toch nooit!" ZEi ze nogsteeds lachend en liet zich daarom maar zonder tegenstribbeling overeind trekken. "De koffers zullen inmiddels al bij jou thuis zijn denk ik!"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 23:50:40 GMT 2
Draconic knikte. 'Als ze niet uit zichzelf de weg vonden, dan hebben de huiselven ze wel gebracht. Kom.' Hij tor haar overeind en sleog zijn arm om haar heen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 23:53:30 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Zo lang zou het zeker niet meer duren, tenzij we bedenken om weer bij elke geschrikte plek een sneeuwballen oorlog te houden. Want in dat geval zijn we over een week nog niet bij jou thuis." Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 21:32:53 GMT 2
Draconic lachte. 'Nee dank je. Een keer verliezen per dag is wel genoeg. Ik geef me voor vandaag gewonnen. Ik heb nu zin in hapjes en warme chocloa met slagroom, jij naast me op de bank, Snake op mijn schoot, mijn broertje stuiterend om ons heen en mijn ouders.. waar dan ook.' Hij voelde nu de warmte al en genoot. Het leek bijna ene kerstdroom.
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 21:49:00 GMT 2
"Nou Komopdan! Dat gepraat van jou krijg ik al honger van!" Zei ze grijnzend. Ze pakte zijn hand mee en trok hem zachtjes mee. "Alles wat jij nu zegt, het lijkt me echt gewéldig weetje.. " Zei Rachanna zuchtend en genoot.. Einderlijk weer eens kerst als vróéger.
|
|