|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 22:53:13 GMT 2
Draconic knikte. 'Je wil neit weten hoe blij ik ben dat je erbij bent. Ik vind het gezellig met mijn familie, maar ik miste mijn vrienden altijd teveel. Dan was ik weer opschool en baalde ik dat ik er zo weinig van had genoten. Maar nu ben jij hier en is alles perfect.' Het huis kwam in zicht. Of eigenlijk: de villa kwam inzicht. Groot en indrukwekkend, met een prachtige tuin, waar zelfs in deze kou nog huiselven werkten.
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 23:32:35 GMT 2
Rachanna glimlachte en ging dicht naast hem lopen. "Het enige leuke aan mijn vakanties zijn dat dat ik even niet naar school hoef.. En ik mis je altijd onwijs weet je.. "Zei ze en ze keek vervolgens naar het huis. Ze was er een enkele keer geweest, in een ver verleden. "Het ligt er prachtig bij schat.." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 23:36:56 GMT 2
Draconic grinnikte teriwjl hij over het pad liep en stak zijn hand op naar de huiselven. 'Goed zo, mannen. De dame vind het mooi.' DE huiselven draaiden zich tegelijk om, beogen op ehtzelfde moment en piepten in koor: 'Dank u Meester en meesters.' Draconic lachte.'Dat blijf ik grappig vinden.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 23:45:02 GMT 2
Rachanna lachte en prikte Draconic in zijn zij. ''ben al meteen Meesteres ook nog.'' Zei ze grinnikend. Ze keek naar de Deur. Hun koffers stonden er keurig naast. ''Die zijn in iedergeval héél aangekomen." Zei RAchanna grinnikend en had nu echt heel erg zin in de vakantie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 23:53:05 GMT 2
Draconic rende naar zijn tas en ritste die open. Snake sprong krijsend naar buiten, krabbelde aan de deur en schoot naar binnen zodra die open ging. In de deuropening stond een jochie van een jaar of veertien. Hij glimlachte blij naar zijn broer. Die stopte snel zijn tas dicht en hing hem over zijn schouder. 'Ian,' begroette hij zijn broertje. 'Je kent Rachana?' Opeens drong het tot hem door dat hij haar best wel had achtergelaten en keek even naar de grond. 'Sorry, lieverd.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 23:14:51 GMT 2
Rachanna grinnikte en liep naar biede jongens toe. Lachend ging ze door Draconic's -inmiddels ook wit door de sneeuw- haar en glimlachte naar Scorpius. "Volgens mij ken ik je al, maar goed.. Rachanna." Stelde ze zich glimlachend aan hem voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 23:17:27 GMT 2
Scorpius grinnikte naar Rachanna. 'Scorpius, hoe die gestoorde broer van mij me ook noemen mag. Drake, is dat mijn cadeatutje?' Hij had niks gezien, maar wel gezien dat er iets in zat. Draconic grijsnde breed, 'Gaat je geen moer aan en nu oprotten, ik wil naar binnen, ik begin in een sneeuwpop te veranderen.' 'Als je neit aardiger wordt tover ik je nog in een sneeuwpop,'mompelde Scorpius terijl hij weer naar binnen ging en Draconic lachte. 'Hi is zo gevoleig,'grijnsde hij.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 9:44:13 GMT 2
Rachanna grinnikte en volgde Scorpius naar binnen. "Nou verander hem maar niet in een sneeuwpop.. Dat zoent totaal niet lekker denk ik zo.." Zei ze grinnikend en keek naar zichzelf. Ze was al behoorlijk wit. "Hij lijkt anders wel op jou.." Zei Rachanna als antwoord op dat laatste en stak plagend haar tong uit naar Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:10:46 GMT 2
Draconic haalde zijn schoduers op. 'wat mij betreft lijkt hij tevele op mijn vader. Allebei echt watjes. Zodra het moelijk wordt of ze er alleen voor staan beginnen ze te janken of rennen weg. Ik ben meer mijn grootvader. Grote bek, of ik nou alleen ben of met vrienden.' Hij volgde Rachanna en sloot de deur achtre zich, voor de huiself dat kon doen. 'Breng de koffers naar mijn kamer,'beval hij die laatste en deed zijn jas uit.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 9:59:42 GMT 2
Rachanna lachte en deed haar jas ook uit, haar sjaal stopte ze in haar jas en haar handschoenen ook zodat ze die niet kwijt zou raken. "We gaan nog wel een sneeuwballen gevecht doen binnenkort, want winnen voelt zo goeed,." Zei ze plagend en stak haar tong even naar hem uit.. Daarna liep ze naar hem toe. "Kan me niet schelen op wie je lijkt, je bent wie je bent, en dat is van mij." Zei ze grinnikend.
|
|