|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 13:25:22 GMT 2
Draconic lachte. 'Fijn, weer sneeuw vreten. Ach, als jij me voert is het prima. Zolang je me er maar niet constant mee blifjt pesten, want dan is eht niet grappig meer.' Het kon hem echt niks scheen. In het ergste geval kon hij zeggen dat hij haar leit winnen. Hij trok zijn sjaal over zijn hoofd en liet ze boven op een huiself vallen. Die liep als een wandelend hoopje kleren weg.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 16:04:13 GMT 2
[slim hoor een kledingstuk aan een huiself geven (A) ]
Rachanna lachte. "Misschien ga ik het wel door de hele school heen bazuinen.." Zei ze grinnikend maar je kon aan haar gezicht zien dat ze dat dus niet ging doen. "Ik moet wel zeggen, jullie huis staat er nogsteeds goed bij." Glimlachte ze toen ze wat rond keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 16:24:34 GMT 2
[op de elf gooien is anders dan gevenXD]
Draconic knike en keek rond, haar plagerij negerend. 'Gelukkig wel. Anders hadden we buiten meoten slapen etm dit weer en was ik waarschijnlijk wakker geworde met een sneeuwbal in me gezicht.' Hij nam haar glimalchend me naar de woonkamer.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 16:28:38 GMT 2
"Geen sneeuwbal, eerder een lawine." Zei ze grijnzend en volgde hem. "Als we dan al niet doodgevroren waren of opgegeten door de weerwolven of platgestampt door reuzen.. Je wéét maar nooit hea.." Vervolgde ze grinnikend en liet hem haar meenemen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 16:33:13 GMT 2
Draconic barste in lachen uit. 'Wat heb je een fantasie. Hoe kom je daar nou allemaal bij? Ik bedoel, ik zou nooit iets vreemds bedneken.' Zei hij grijnsde, terwijl hij de kamer in stapte. Zijn meoder zat in een comfortabele dstoel met een boek, en Draco met een of ander mysterieus spel dat Draconic nooit goed ahd begrepen. Beiden keken naar hen op.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 17:56:19 GMT 2
"Je zou het niet bedenken, maar met jou erbij gebeurt er altijd wel wat.. En dat is positief bedoeld." Zei ze grijnzend en volgde hem. Toen ze binnenkwam werd ze toch iets wat zenuwachtig. Al mocht ze hen dan kennen, nu ze verloofd waren wat dat toch even héél wat anders.. Ze glimlachte naar beide.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:10:25 GMT 2
Draconics meoder glimlachte vrolijk naar hen. 'Rachanna, wat geweldig om je eer te zien!! Dat had ik niet verwacht. Waaraandanken we deze eer? Jij ook hallo, Draconic.' Ze bedoelde er niks mee, ze had af en toe gewoon botte opmeringen, al waren ze vriednelijk bedoeld. Draconic liep naar zijn meoder toe en gaf haar een knuffel en een kus op haar wang. Draco stond op en stak zijn hand uit naar rachanna. 'Goed je weer te zien.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 12:02:26 GMT 2
Rachanna grijnsde en schudde de hand van Draco. "Ook goed u weer te zien." Zei ze glimlachend. Ze gaf nog even geen antwoord op de vraag van Draconics moeder. Ze vond dat Draconic dat maar tegen haar moest zeggen, het waren zijn ouders. {Lafaard XD } Ze vond het wel leuk hier weer eens te zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:06:20 GMT 2
Draconic glimlachte stralend en schraapte zijn keel. 'Buiten dat we het gewoon erg fijn vinden om samen te zijn met kerst en ik wel weer eens anar huis wilde..' Hij slikte even en grijsnde toen wat schaapachtig. 'Ik heb haar ten huweljik gevraagd en ze is... zeg maar mijn verloofde nu.' Draco staarde verbijsterd en emt open mond naar zijn zoon, neit instaat te praten. 'Gadver,'mompelde Scorpius, waarna zijn moeder in tranen uitbarste, hem om zijn nek vloog, 'je bent mijn kleine jongen, dat mag nog niet,'riep en vervolgens weg rende. Draconic keek ahar na. 'Nou, dat ging beter dan verwacht,'zei hij opgewekt.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 20:54:45 GMT 2
Rachanna grinnikte zacht en werd toch wat rood. Ze keek opzij naar Draconic en glimlachte naar hem. "Waarom beter dan verwacht?" Vroeg ze zacht aan hem. Ze wou zich de reactie van haar vader éven neit voor stellen. Aan de andere kant vroeg ze zich even af wat dat 'dat mag nog niet' inhield..
|
|