|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 16:53:53 GMT 2
Het duurde bijna een minuut voor Draco weer kon bewegen, schraapte zijn keel, maar bl;eef vervolgens opnieuw een aantal seconden stil. Draconic lachte en fluisterde tegen Rachanna: 'Ik had verwacht dat ze flauw zou vallen en me pa me meteen zou martelen of zou onterven. Dit valt dus erg mee.' Hij glimalchte naar zijn vader die zijn hoofd schudde. 'Draconic... je bent net achttien. Je nu al binden is... gewoon te jong. HZij is nog geen achttien, hoe kun je nou zoeits denken?' In zijn stem klonk vooral wanhoop, met wat ongeloof en een vleugje woede. Draconic haalde zijn schouders op, sloeg een arm om Rachanna heen en stak de ander in zijn broekzak. 'Ik denk dat ik van ahar hou, zoveel dat ik weet dat ik nooit meer zonder haar wil.'
|
|
|
Post by Merel on Feb 2, 2008 23:11:26 GMT 2
Rachanna had normaal gesproken er een bijdehante opmerking gemaakt, maar besloot dat dat op dit moment niet zo'n slim idee was om haar aanstaande 'schoonouders' nu al volledig te beledigen. Daarom hield ze haar mond en glimlachte verlegen. "Ik hou ook ontzettend veel van hem." Zei ze en ging dicht tegen hem aan staan, waar het veilig en vertrouwd voelde.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 13:01:04 GMT 2
DFraco zuchtte diep. 'Je weet dat ik het er niet mee eens ben en dat je de bruiloft voorlopig nog op je boek kan schrijven..' zei hij en liep op zijn zoon en diens vriendin af. '...Maar je ehbt wel een goeie vrouw uitgekozen. Je hebt mijn zegen voor de verloving, maar laat dit neit weten ana je moeder.' Dat laatste voegde hij er zacht aantoe. 'Is ze nu mijn zus?' Riep Scorpius, alles verpestend wat zijn vader geheim probeerde te houden en Draconic barstte in alchen uit. GHij keke zijn pa grijznend aan. Hij beantwoorde de blik kwaad, vervolgens met een flauwe glimlach en begon toen ook te lachen. Hij gaf Rachanna een soort van omhelsing. 'Welkom in de familie.' Toen liep hij weg, op zoek naar zijn huilende vrouw. Draconic draaide zijn hoofd richting Rachanna en zoende haar, de kerten van zijn broertje negerend.
|
|
|
Post by Merel on Feb 10, 2008 0:21:05 GMT 2
Rachanna stond er eigenlijk nog half verbluft bij en omhelsde Draco daarom ook maar half. Hadden zij het nou net goedgekeurd? Dat was stap een.. Nu háár vader ooit nog eens. Ze keek even naar Scorpius maar toen grijnzend naar Draconic. Ze beantwoorde zijn zoen vurig. "Nou schat.. Dus nu geld de verloving helemaal." Zei ze grijnzend. Tja als een van de ouders het al geod had gekeurd, konden die anderen het eigenlijk niet meer wijgeren.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:00:34 GMT 2
Draconic lachte stralend anar haar. 'We zijn er nog niet... maar ik geef niet op. Al moet ik je naar ene iligaal ekrkje meeslepen, waar we tegen de wil van onze odeurs in trouwen.. ach, het zal allemala toch niet zo snel gaan. Laten we voorlopig eerst amar idereen ana het idee laten wennen, voor we werkelijk eraan denken om te gaan trouwen.' 'Wordt ik dan je getuige?' Piepte Scorpius uitdagend. Draconic draaide zich langzaam naar hem om. 'Je wordt ons bruidmeisje, wat dacht je daarvan?' Scorpius sprong op hem af en probeerde hem tegen de grond te werpen.
|
|