|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 20:13:33 GMT 2
Miquel lachte en sprong toen boven op haar. 'Ik heb al twee dingen uit, maar jouw lichaam is nog steeds bedekt.' Hij zoende haar, terwijl hij haar jurk wat omhoog duwde en over haar bovenbenen streek. 'Je hoeft niet bang te zijn. Je kent mijn lichaam en ik het jouwe. Je bent naakt nog mooier dan anders, dus waar zou je bang voor zijn?' Hij zoende haar hand, haar pols en haar arm.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 20:15:40 GMT 2
Carmen haalde licht haar schouders op. "Weet ik niet." Ze glimlachte. "En als jij wilt dat mijn lichaam niet meer bedekt is, dan zul je haar helaas zelf voor moeten zorgen dat dat gebeurd."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 20:19:05 GMT 2
Miquel grinnikte eerst zachtjes maar bulderde toen van het lachen. 'Je hebt geen idee wat je zojuist heb gezegd!' Hij trok haar op zijn schoot en terwijl hij haar benen streelde en even later haar buik, duwde hij haar jurk omhoog tot over haar hoofd. Hij bewonderde haar borsten en gaf zacht een kusje op alllebei de tepels, terwijl hij de jurk van het bed wierp.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 20:25:15 GMT 2
"Ow nee? Nou ik ben wel bereid het risico te nemen hoor." Ze keek even naar de jurk. "Tyra vind het vast niet leuk als hij kreukelt." In haar stem klonk eigenlijk vrij weinig interese voor de jurk. Ze keek weer naar Miquel en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 20:36:25 GMT 2
'Tyra heeft pech. Alleen jij bestaat nog.' Hij zoende haar vol op de mond en streek ondertussen zacht over haar slipje en liet toen zijn hand naar binnen glippen. Zacht bewoog hij met een vinger langs haar lippen, terwijl hij met zijn tong de hare zocht.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 20:48:13 GMT 2
Carmen maakte een gelukzalig geluid en zoende hem terug. Ze stuurde haar tong op verkenningstocht in zijn mond, maar die was vrij kort aan gezien hij werd afgeleid door Miquels tong.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 20:51:22 GMT 2
Miquel voelde hoe hij zijn top bereikte. Harder zou hij niet meer worden. De broek begon erg strak te zitten. HIj liet haar los en knoopte zijn broek los. Hij trok zowel broek als boxer uit en ging verder met haar te zoenen. Ondertussen duwde hij haar een beetje overeind zodat hij haar slipje uit kon trekken.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 21:00:49 GMT 2
Carmen gleed mt haar hand over zijn borst en toen zijn buik. Toen voelde ze zijn lippen weer en vergat bijna meteen waar ze was en wat ze daarom ze iegenlijk hier in dit vreemde huis was behalve om dit te doen. Ze kwam een beetje overeind toen Miquel haar overeind trok en verbrak de kus even. "Met of zonder?" Vroeg ze toen ineens.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 21:03:38 GMT 2
Miquel glimlachte. 'Die keuze is helemaal aan jou. Als je al aan de pil bent, dan het leifste zonder, anders liggen er genoeg in dat laatje van dat kastje daar naast je.' Hij streelde haar borsten en wist niet hoelag hij zich nog in zou kunnen houden.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 21:07:29 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Geen pil." Mompelde ze. "Sorry, ik heb er gewoon niet aan gedacht." Ze keek naar de laatjes en toen naar Miquel. "First with." Botste ze Ty's accent na en grinnikte.
|
|