|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 21:15:31 GMT 2
Miquel kreunde zacht. 'Pak dat stomme ding dan. Ik wil je zo graag. Ik wil geen lcuht meer tussen ons in. Ik wil je tegen me aan voelen, volledig. Ik wil je horen kreunen.' Hij boog zich voorover tussen haar benen en likte zacht tegen haar clit. 'Zoals zo.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 21:24:39 GMT 2
Carmen zei maar niets, ze vertrouwde haar stem niet. Ze beet op haar onderlip en kroop snal van hem af. Ze opende een laatje en gooide er een naar hem toe. Even vroeg ze zich af of ze er klaar voor was om dat te doen, maar ze wist het niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 21:31:21 GMT 2
Miquel ving het rubbertje, maar legde het naast zich neer. Haar reactie was genoeg voor hem. Vorige keer was ze erg verlegen toen hij haar wilde likken, deze keer leek ze ervan te genieten. Hij was hier niet ervaren in, dus deed hij het maar voorzichtig. Hij onderzocht elk plekje zacht met het puntje van zijn tong, genietend van haar natheid.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 21:41:05 GMT 2
Carmen kreunde en voelde haar maag een salto maken. Niet van misselijkheid, maar van opwinding en spanning. ze baalde haar handen tot vuisten en beet nog harder op haar onderlip.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 22:14:22 GMT 2
Miquel voelde hoe ze ernaar verlangde. Hij rilde en langzaam kwam hij overeind. Met zijn vinger ging hij door, terwijl hij zich overeind werkte en met zijn vrije hand zijn mond af veegde. Hij zoende haar en trok haar half bovenop zich.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 22:17:30 GMT 2
Carmen keek Miquel met een nog vrij kalme blik aan. Ze zei niets, dat zou het maar verpesten. Ze glimlachte, net toen voelde ze een vlaag van opwinding waardoor ze haar ogen half sloot en haar wimpers trilde.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 22:31:18 GMT 2
Miquel kreunde zacht en kuste haar opnieuw. hij streelde haar haren en wreeef met zijn neus over haar wang. 'Ik hou van jou,'fluisterde hij. Langzaam opende hij het pakje. Zelfs als ze nog niet zou willen, dan kon hij toch wel vast om?
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 22:34:05 GMT 2
Carmen keek naar het pakje en toen naar Miquel. Ze vroeg zich af of hij het meteen zelf deed. Het was nogsteeds gek, maar toch was ze er niet meer zo heel bang voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 22:38:19 GMT 2
Miquel rolde het rubertje af om zijn geslacht en glimlachte naar haar. 'Ben je er klaar voor, of wil je eerst nog wat spelen? Of wil je het niet? Dat kan ook. Dan blijven we gewoon lekker liggen...' Hij streelde haar borsten en kriebelde haar buik en armen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 22:49:27 GMT 2
Carmen kruende en ging liggen. "Niet gemeen doen, dat is niet... eerlijk." Ze leek hem zowel afwachtend als vol verlangen aan. 'Schiet op schiet op, of ik ontplof!' Riep haar hoofd en eigenlijk haar hele lichaam.
|
|