|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:10:02 GMT 2
Miquel voelde hoe zijn lichaam naar haar verlangde. Als hij haar al had willen pesten, dan had hij nog pech gehad. HArd als een stalen paal stond zijn geslacht overeind. Hij rolde zich op haar en trok haar benen zacht op. Hij hing iets voorover en zoende haar, terwijl hij zachtjes naar binen ging. Opnieuw kon hij een kreun niet onderdrukken.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 23:17:27 GMT 2
Carmen kneep haar ogen dicht en kreunde eveneens, maar wel harder dan ze bedoelde. Het leek minder pijn te doen als de eerste keer. Of ze was er nu gewoon op voor bereid. Haar borst ging razendsnel op en neer. Ze opende haar ogen weer en keek eerst naar het plafon en toen naar Miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:20:46 GMT 2
Miquel ging in en uit. Eerst snel en toen vond hij het juiste ritme tussen hen. Hij keek naar haar, ogen vol liefde en passie. Dit was waar hij naar verlangde. Niemand zou hen ooit scheiden!
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 23:30:14 GMT 2
Carmen hief har hoofd en kuste Miquel onstuimig en gepassioneerd. Zodra ze weer een nieuwe kriebel voelde maakte ze een soort van piepend of kreundend geluidje.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:33:37 GMT 2
Miquel bleef het ritme gewoon aanhouden. Toen ging hij uit haar en zett haar op zijn schoot. 'Zou je het fijn vinden om erop te zitten?' Vroeg hij, hopend dat ze hem snel weer in zich zou laten.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 23:41:29 GMT 2
Carmen grinnikte. Ze vond het erg apart, maar knikte desondanks. Ze bracht haar mond naar zijn oor. "Jij bent hier de gene met de ervaring." Fluisterde ze en beet vervolgens zacht in zijn oor.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:43:42 GMT 2
'Ik voel me een maagd bij jou. Ik wil je plezieren, maar lijk gewoon niet te weten hoe. Ik doe maar wat,'fluisterde Miquel terug. Ze mocht weten dat hij onzeker was. Hij vertrouwde haar. Voorzichtig pakte hij zijn gelacht vast en zette hem goed, zodat Carmen er op kon gaan zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 23:49:36 GMT 2
Carmen pakte met een van haar handen Miquels hand vast en keek hem aan. Ze haalde even diep adem en ging er toen op zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:58:32 GMT 2
Miquel rilde en kreunde. Zachtjes legde hij zijn handen op haar bekken en duwde haar zachtjes op en neer. Hij sloot even zijn ogen en ademde snel. Het voelde zo fijn. Hij hoopte dat het voor haar even fijn voelde en opende even zijn ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 0:05:00 GMT 2
Carmen hield haar ogen stijf dicht en hield haar hoofd een beetje hangen. Ze liet Miquel haar bewegen, ze zou niet weten wat ze moest doen. Ze deed haar uiterste best niet te gaan gillen ver genot of wat voor ander veels te hard geluid dan ook.
|
|