|
Post by greenlightning on Oct 24, 2007 1:00:17 GMT 2
Miquel draaide zich naar haar toe, nog steeds lachend. 'Wat heb je jezelf aangedaan?' Hij liep naar haar terug en liet zich op zijn grote bed ploffen, nog steeds lachend. 'Er zat vast in in de drank ofzo. Of misschien was dat derde glaasje likeur gewoon te veel.' Hij grinnikte en barstte opnieuw in lachen uit.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 1:05:20 GMT 2
"Misschien. Wat ben je toch onverantwoordelijk." Zei ze plagend en streek over zijn wang. "De volgende keer moet ik maar gewoon testen voor je iets drink of eet."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 24, 2007 1:06:55 GMT 2
Miquel grinnikte. 'ja, toe, doe dat alsjeblieft. Ik wil zoiets niet nog een keer doen waar jij bij bent! Echt hoe genant en hoe erschrikkelijk... melig.' Hij lachte opnieuw. Dat soort dingen deed hij vroeger ook en hij herinnerde zich Tyra';s blik als hij zoiets deed. Opnieuw een lachstuip en hij rolde van zijn bed.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 1:11:36 GMT 2
Opnieuw trok Carmen een wenkbrauw op. "Miquel, doe alsjeblieft normaal." Ze wist wel een backupplan, maar hoopte dat hij het ook op commando kon.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 24, 2007 1:15:23 GMT 2
Miquel kwam half overeind en slegde zijn ellebogen op de rand van het bed. Hij liet zijn hoofd erop rusten en keek haar verwonderd aan. 'Wat is er, Carmen mijn roosje? Nooit last van meligheid? IK word gewoon blij als ik bij je ben en soms zelfs melig, vooral als ik iets teveel op heb. Ik ben niet dronken ofzo.'
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 1:21:38 GMT 2
Carmen ging in kleermakerszit zitten. "Weet ik. EN ik heb daar ook wel eens last van, maar..." Ze wende haar hoofd af. "Ik hou er niet zo van als mensen gek gaan doen van alcohol." Mompelde ze en ging met haar hand over het dekbed. Ze had een afwezige blik in haar ogen, alsof ze ergens aan terug dacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 24, 2007 1:23:58 GMT 2
Miquel zuchte diep. 'Liefje, dit heeft nauwelijks te maken emt alcohol. Ik ben gewoon vrolijk, omdat ik zojuist de liefde heb bedreven met het mooiste en leifste meisje dat er is.' Hij ging naast haar op bed zitten en sloeg zijn armen om haar heen. Hij duwde zachtjes haar kin omhoog, zodat ze hem aankeek. 'Ik ben geen alcoholist en ik word nooit dronken. Daar doe ik neit aan.Ik hou mijn hoofd graag helder. Ik ben nog niet eens in de buurt van aangeschoten. Ik ben gewoon.. heel vrlijk.' Hij streelde haar gezicht en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 1:26:41 GMT 2
Carmen wende haar ogen af. "Ik heb er wat slechte ervaringen mee gehad. En die herinderingen komen... terug."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 24, 2007 1:28:24 GMT 2
'Je mag ze me vertellen als je wil. Zolang je maar weet, dat i niet zo ben. Ik kan gewoon, heel vrolijk worden op bepaalde momenten en me laten meeslepen oor van alles en nog wat. Dat van die alcohol was maar een grapje.' Hij gaf haar zachtjes een kusje op haar wang.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 1:33:13 GMT 2
Carmen keek Miquel aan. "Niet alleen mijn ouders zijn zo... fanatiek. Xander... Xander senior, mijn grootvader. Vroeger kwma hij heel vaak bij ons thuis en dan dronk hij vaak teveel. Ik was zijn eerste kleindochter dus dan werd ik savonds bij hem geroepen. Dan vertelde hij me vanalles en nog wat over wat ik moest doen en wat juist wel. Zodra ik iets zei dat hij niet wilde horen..." Ze zweeg even en keek naar jet dekbed. ".... Dan liet hij dat hardhandig merken."
|
|