|
Post by greenlightning on Oct 11, 2007 23:36:56 GMT 2
Miquel keek haar even verbaasd aan en stond even verbaasd op. Hij volgde haar langzaam, tot hoij een duw in zijn rug kreeg van achter en hij opeens in een erg snel tempo liep. Hij draaide zich om naar zijn vader. 'Wat meot dat moet,'zei hij verontschuldigend. Zijn vader knikte en Michael maate een gebaar van, zij snapt het beter dan jij.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 11, 2007 23:40:33 GMT 2
Carmen zuchtte opgelucht toen ze buiten gehoorsafstand waren. "Je bent gek." Mompelde ze en keek Miquel aan. Maar lachte toen. "Geweldig gek." Zei ze hoofdschuddend. "Ik moet een goede indruk maken en dan doe je zo, ik heb ook niets aan jou he." Lachte ze en pakte zijn hand
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 12, 2007 20:41:18 GMT 2
Miquel grijnsde breed en toen ze om een hoek verdwenen duwde hij haar met zijn lichaam tegen de muur aan en hield haar daar tegenaangedrukt zodat ze geen kant op kon. Hij duwde zachtjes haar armen omhoog en kuste haar nek. 'Wat moet ik dan? Ik hou zoveel van jou. Ik wil je voor mij alleen, niet gedeeld met al die familie...' Hij voelde hoe hij van onder hard werd.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 12, 2007 22:07:06 GMT 2
Carmen duwde haar armen weer omlaag. "Miquel, doe rustig. Ik hou ook van jou, dat weet je. Maar ik wil een goede indruk wekken bij je familie." Ze deed geen moeite zich te bevrijden uit zijn greep. Ze voelde echter wel de beweging beneden en keek Miquel onzeker aan. "Dit geen goed plan." Haar handen trilde, niet van angst maar inspanning. Ze probeerde kalm te blijven, maar het was té moeilijk. Ze gaf hem een kus. "Absoluut geen goed plan."
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 19, 2007 20:03:34 GMT 2
Miquel rilde en gromde zachtjes. 'Nee, helemaal niet.' Hoij kuste haar nek opnieuw en volgde de vorm van haar hals naar haar borst. Hij liet zijn armen zakken en streelde voorzichtig haar rug en volgde de lijn van haar lichaam tot hij haar billen voelde. Zacht streek hij erover en voelde het verlangen nog meer groeien, even als zijn geslacht groeide.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 21, 2007 19:59:35 GMT 2
"Mick." FLuisterde ze, maar wist dat ze totaal niet overkwam alsof ze het niet wilde. "Niet hier." Fluisterde ze en duwde hem zacht van zich af. "Als je vader het ziet vermoord hij je waarschijnlijk en ik moet dan misschien wel weg." Ze keek hem smekend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 21, 2007 20:03:37 GMT 2
Miquel knikte. 'Je hebt groot gelijk. Waarom hier, als het nog licht is, terwijl ik een hele vleugel voor mezelf heb?' Hij zoende haar nam haar zacht bij de hand en begeleidde haar richting de deur, de gang in, tdrie trappen op, een andere gang door en uiteindlijk in een vleugel, die duideijk zijn handtekening droeg. Alles was zwart met rood.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 21, 2007 20:23:53 GMT 2
Carmen grinnikte zacht en knikte toen. Ze volgde hem op de voet, terwijl de spanning in haar lichaam groeide en groeide. Het bleef een vrremd gevoel, zo die verlangen naar hem. Maar ze wist niet of ze dat erg vond.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 22, 2007 21:24:14 GMT 2
Miquel nam haar mee naar zijn slaapkamer. Het was groot en licht. De hele achterwand was van glas. Het bed was tweepersoons en met een dikdonsen dekbed opgemaakt. Overal stonden bewijzen van zijn liefde voor extreme sport, zoals een snowboard tegen zijn klerenkast, een opgerold bungjijumpkoord op zijn bureau en een minideltavleiger aan zijn plafond. De muren waren interessant geverfd, rood emt zwart gecombineerd. Miquel gooide de deur achter hen dicht en staarde haar aan, terwijl zijn geslacht zijn verlangen in haar toonde.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 11:08:39 GMT 2
Carmen liep de kamer een stukje in en keek om zich heen. Vrij geduldig bekeek de ze kamer en vooral opzoek naar iets... anders. Iets waardoor Myco zijn zoon in de gaten zou kunnen houden, aangezien dat wel op haar kamr te vinden is. Toen ze de deur dicht hoorde gaan bleef ze stil met haar rug naar Miquel staan. Ze rilde even en haar ademhaling versnelde een beetje. "En toen?" Vroeg ze zacht.
|
|