|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:01:16 GMT 2
Mara en Sara liepen richting de toegankelijke gang. Ze haddengeen lessen meer en ook niks te doen. Dus hadden ze maar besloten om even samen naar 1 van de geheime gangen te gaan. Daar waren ze nu dus ook. Ze zaten op de grond met hun rug tegen de muur en ze waren aan het kletsen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 20:06:27 GMT 2
"En daar is the famous twin" klonk het uit de schaduw. Jesse kwam met een valse grijns het licht - alhoewel je het niet echte licht kon noemen - instappen en sloeg zijn armen over elkaar. "Kon niet missen". Hij grijnsde en schopte een steen tegen de muur.
"Heerlijk. Verdomme" mompelde Jade, terwijl ze neerplofte in de gang, niet lettend op de rest die er was. "Mijn dag kán niet meer stuk"
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:09:35 GMT 2
"Hou je mond nou eens!" Zei Carmen boos, ze liep naast Roc door de gang. "Ik zegt alleen maar wat ik denk!" Saluka liep aan de andere kant van Roc. "Ik weet heust wel wat ik doe hoor!" Carmen sloeg verontwaardigt haar armen over elkaar. Roc zuchtte. "Als jullie nou eens ophouden met ruzien, dan hoef ik ook niet als een muur tussen jullie te lopen." Hij zag de andere mensen als eerst. "En dan storen jullie hun niet.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:10:04 GMT 2
Mara keek op. "En daar heb je die nietsnut van een Jesse." zei ze vals. Ze had geen zin in Jesse. Toen ze ook nog eens Jade zag had ze het gehad. Ze stond op het punt om weg te gaan maar bleef toen toch maar wel zitten.
Sara negeerde Jesse. Wat kon har die vent schelen? Ze stond op en liep naar Jade toe. "Wat is er gebeurd dan dat je zo'n pest humeur hebt?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:14:52 GMT 2
Rachanna was in gesprek met Aylin. Flora liep er maar half naast. Ze was er niet helemaal bij met haar gedachte. Mariël was al naast Mara neer geploft. "Hoi!" Zei ze vrolijk tegen hen. Flora en Aylin keken op en bleven staan, RAchanna had niks door en liep verder. Toen ze doorhad dat Aylin en Flora waren blijven staan keek ze naar wie of wat ze keken. Aylin en Flora waren beiden immidels een beetje wit geworden. Jesse.. Die hadden ze gezien.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 20:15:39 GMT 2
"Als ik al een nietsnut ben, wat moet er van jou dan wel niet komen?" antwoorde Jesse kil. "Ugh, ik ruik de geur van modderbloed alweer, niet dat me dat wat verbaast met die modderbloedjes hier". Hij kneep zijn neus dicht en liep de gang weer uit.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:20:07 GMT 2
Saluka keek verbaast naar Jesse. "Ow is het? Ik dacht dat he jou zweet was." Roc schudde zijn hoofd en keek de andere toen weer aan. "Uhhh, hoi." Zei hij een beetje onzeker. Carmen stak hand op naar de andere.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:21:51 GMT 2
"Heej Mariel." zei Mara. Ze negeerde Jesse's opmerking aangezien die toch alweer weg was. "Heej Rach, Aylin, en.... Ken ik jou?" begroette Mara de anderen.
Sara keek op. Jesse was gelukkig verdwenen. "Hoihoi." zei ze tegen de anderen. Ze kende ze weliswaar niet echt maar dat boeide haar niet.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:23:03 GMT 2
MAriël stak ook haar hand op en keek naar Saluka en Roc. ZE kende hun niet. "HAllo. Mariël, Als je het wil weten." ZEi ze en grijnsde.
Aylin en Flora hadden beide opgelucht adem gehaald toen JEsse weg was gegaan. RAchanna snapte die reactie niet, en liep achter Jesse aan om weer eens een praatje met hem te maken. "Bonjour!" Zei AYiln tegen de rest. "Salut!" Vervolgde Flora.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 20:24:18 GMT 2
Bij het horen van Aylin's stem had Jade abrupt haar handen tegen haar oren gedrukt, terwijl ze vocht tegen de tranen. Kan je weer niet uit mijn buurt blijven? Moet je me weer irriteren door in mijn buurt te komen? schoot door haar hoofd.
|
|