|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:05:52 GMT 2
Carmen kuchtte om een lach te onderdrukken. Snapte ze echt niet dat het sarcasties was bedoel. "Ze bedoelde het niet aardig hoor." Zei Saluka toen tegen Rachanna. "Zo is ons Loirtje nou eenmaal, nooit eens aardig." "LUKA!" Roc keek Saluka boos aan. "Laat maar, Angel." Mompelde Carmen met een zelfvoldane grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:06:00 GMT 2
Mara schoot in de lach. "Hebben jullie enig idee waar Chloe is?" vroeg Robert aan iedereen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:08:52 GMT 2
"Geen idee." Zei AYlin.. "Weet ik.. Vreselijk grappig.. Daarom reageer ik ook zo." Zei RAchanna en wierp hen een boze blik toe. Wat zijn we grappig mens... "MAar El. Misschien moeten we eens iemand voor je gaan zoeken?.. Is er hier nog iemand vrij?" Vroeg Mariël in het algemeen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:11:06 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, ik dus. Maar dat zei ik net al." Hij keek een beetje verlegen naar de andere. Carmen knikte. "Mooi, dan ben je slimmer dan ik verwachtte. En ik ken die Cloë niet, dus ik kan je geen antwoord geven."
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:11:32 GMT 2
Elvira keek even verschrikt naar Mariel. "Wat..." verder kwam ze niet. Hoe kwam ze er nou bij dat ze iemand voor haar moesten zoeken? Ze keek naar Roc. Ze vroeg zich af wat Mariel van plan was.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:12:51 GMT 2
MAriël grinnikte en gaf Elvira een por in haar zij. Rachanna haalde haar schouders op en wende zich weer tot Flora en Aylin, die immidels weer druk in gesprek waren over wat ze aan zouden doen, ditkeer gewoon in het nederlands/engels
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:15:19 GMT 2
Carmen wierp een zijdelingse blik op Roc. "Potenties?" Grinnikte zacht. Roc kuchte. "Mond houden, C." Fluisterde hij en keek noch Elvira noch Marriel aan. Saluka schudde woedend haar hoofd. "Nu heeft zelfs.. Ow!" Ze leunde boos tegen de muur.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:15:34 GMT 2
Elvira keek naar Mariel. "Wat wil je dat ik doe??" vroeg ze zachtjes.
Mara stond op en liep naar Flora en Aylin toe. "Hebben jullie al jurken??" vroeg ze nieuwsgierig.
Robert stond op. "Ik ga even een uil sturen." zei hij. Daarna liep hij de gang uit.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:19:47 GMT 2
"Vragen!" Fluisterde MAriël tegen Elvira en gaf haar een duwtje.
"MAar natuurlijk! Allang!" Zei AYlin en grijnsde. "Oui! Ick ook al!" ZEi Flora en ze moest giegelen. "Ik weet eigenlijk nog niet wat ik aan doe.. Het zou me niks verbazen als Draconic straks weer in het Paars gaat, alleen omdat ik het zo'n gewelidge kleur vind!" Zei Rachanna en grijnsde. "MAar ik weet niet of ik hem dat aan moet doen.. Ik zal eens aan hem vragen wat voor een kleur hij aandoet."
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:22:04 GMT 2
"Ben je gek geworden? Ik ken hem amper." fluisterde Elvira terug.
"Klinkt leuk." zei Mara tegen Rachanna. "Wat gaan jullie aandoen dan?" vroeg Mara aan Aylin en Flora.
|
|