|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:24:15 GMT 2
Carmen keek grijnsent naar Roc. Hij was een ramp wat meisjes betrof. Hij en Saluka kwam alleen omdat Saluka hem vroeg, maar hij durft het gewoon niet. Saluka keek naar Roc en toen naar Elvira en Mariel. Ze kon dit niet hebben, ze moest snel iemand vinden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:26:26 GMT 2
"Leer hem dan wat beter kennen!" ZEi Mariël grijnzend.
"Jaaa. Wat dacht je van een jurk?" Zei Flora grijnzend tegen Mara. "Jaa. Slim hea?" Zei AYlin terwijl ze moest lachen. "Nee ick denk dat ik een hele mooie aandoe.. EN Mijn haar opsteek." ZEi Aylin bedenkelijk. "Ik overleg eerst met Draco wat voor kleur hij aan doet.. Anders vloekt het straks zo." Zei RAchanna terwijl ze dacht aan dat de ene in het groen kwam en de andere in het roze.. ZE moest lachen bij de gedachte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:28:42 GMT 2
Carmen schrok even op. Ze bedacht zich dat ze eigenlijk helemaal geen jurk had... op dat verschikkelijke ding dat haar moeder gekocht had na. 'Nou dan moet ik... niet te geloven dat ik het zeg... gaan winkelen.' Dacht ze.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:37:59 GMT 2
"Dat het jurken worden snap ik ook wel. Maar wat voor jurken?" zei Mara.
Elvira keek weer naar Roc en moest blozen. Als het op jongens aankwam was ze echt een ramp.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:42:23 GMT 2
"Dat ziet toi dan wel!" Zei Flora grijnzend. "Laten we zeggien dat 'ij 'eel mooi ies!" Vervolgde Aylin. "Je zult wel zien.. Heb jij al enig idee?" Vroeg Rachanna en moest onwillekeurig grijnzen.
Mariël zuchte en keek naar Elvira.. Ze was zelf eigenlijk ook altijd een ramp op het gebied van uitvragen. Ze stond op en trok Elvira overeind. "Komop! MAak een praatje!" ZEi ze grijznend.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:45:44 GMT 2
"Ja. Ik weet al welke jurk. Maar als jullie et niet vertellen doe ik dat lekker ook niet." zei ze met een grijns.
Elvira liet zich overeind trekken maar met tegenzin. Wat zou ze moeten zeggen tegen Roc?
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:48:36 GMT 2
Carmen keek op uit haar gedachtes. "Angel..." Zei ze tegen Roc en knikte bemoedigent. Vervolgens knikte ze naar Mariel met de betekenis, goed zo. Roc aarzelde en keek Evira aan. "Uhm.... Hoi."
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:50:20 GMT 2
"Hoi." zei Elvira aarzelend. Nou dat schoot ook lekker op. Ze schoot in de lach. "Dat hadden we al volgens mij." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:54:45 GMT 2
Mariël grijnsde. Om Elvira even haar gang te laten gaan, Ging ze maar even naast Carmen staan.
"Tja, Dan niet he!" Ze Rachanna en Flora en AYlin giegelde. Zij wisten wel wat de ander aan zou trekken.. logisch.. ZE hadden het samen gekocht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:59:00 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, nou ja een stukje doorspoelen dan... Ik ben Roc trouwens... voor het geval je dat niet wist." Hij baalde er erg van dat hij slecht was in namen onthouden, haar gezicht herrinderde hij zich vaag.
Carmen keek Mariel aan. "Mooie zet. Anders had hij een uur voor het bal nog niets." Fluisterde ze.
|
|