|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 14:25:22 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Nee, ik heb nog niets. Ik moet nog wat kopen. Het enigste wat ik heb is een jurk die mijn moeder voor me heeft laten maken. Maar die vind ik afgrijselijk en er staat megagroot het embleem van mijn familie. Daar heb ik ook niet zoveel trek in." Ze zuchtte. "Dus ik moet nog wat gaan kopen."
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:30:15 GMT 2
Mariël wist zich in te houden. Het was lullig om nou te lachen. Ze dacht even na. "Volgens mij mogen we binnenkort weer naar Zweinsveld.. Ik weet wel een goede winkel waar je leuke jurken en alles kunt vinden."
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 14:40:36 GMT 2
Carmen grinnikte. "Ik zal wel hoe dan ook naar Zweinsveld moeten, anders moet ik iets on elkaar flansen van de gordijnen ofzo. Maar ja ik moet maar even kijken. Als Miquel met iemand anders gaat, dan ga ik denk ik niet." Ze glimlachte vaag. "Ik heb niet zoveel behoefte om hem met een ander meisje te zien, eigenlijk."
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:51:55 GMT 2
Mariël knikte. "Dat is te begrijpen.. Maar ga er nou maar vanuit dat Miquel wel met jou gaat.. Dat is bijna wel zeker hoor.. Heb je dan zin om samen met mijn naar Zweinsveld te gaan?" vroeg ze. ZE zou toch zoiezo gaan.. Maar misschien was het wel gezellig als ze samen gingen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 14:54:56 GMT 2
Carmen glimlachte. "Graag... Heel graag. Ik vind het altijd zo stom om alleen door Zweinsveld te lopen." Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:21:22 GMT 2
"Oke Gezellig." Zei ze en Grijnsde. "Vind ik ook. Het is veel gezelliger als je met meer gaat." Ze dacht terug aan de meeste reisjes die ze met een grote groep had gemaakt. {ik dacht dat MAriël en Carmen het niet goed met elkaar konden vinden? xD }
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 15:28:18 GMT 2
Carmen knikte. "Ik ging vroeger eigenlijk of met Roc of met... Hunter." Ze zuchtte. Met Hunter zat er niet meer in. Saluka grinnikte. "Anders moet je met die Bou gaan, hij heeft ook een bepaalt soort mode gevoel." Grijnste ze. Carmen keke boos naar Saluka. "Hou je mond Lavos! Je kent hem niet eens!" (Ja... Carmen vond Mariel eerst wat te hieper maar ze is vrij veel verandert door Miquel XD op sommige momenten is ze nog hetzelfde, maar zeker niet altijd)
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:31:28 GMT 2
MAriël grinnikte. "Bou is apart ja.. Maar kan best aardig zijn hoor!" Ze kende Bou een beetje.. Apart, maar aardig vond zij. "Ik ben wel eens met Shinami wezen winkelen, met mijn neef.. Raar maar waar, en Nog met een hele grote goep, wat erg gezellig was." ZEi ze en moest alweer lachen toen ze eraan terug dacht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 15:34:50 GMT 2
"Bou is heel aardig." Carmen keek ecen schuin naar Saluka. "Hij kan inderdaad soms vreemd doen, maar hij bedoelt het goed." Saluka zuchtte. "Het zijn jou vrienden." Mompelde ze hoofdschuddent.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 21:22:23 GMT 2
(waaah.... kom ik een keertje een middagje niet online ) Robert was achter Rachanna aan naar buiten gelopen. Hij had toch niet zoveel te doen bij de anderen. Mara had naar Rachanna gezwaaid en was daarna verder gegaan met het gesprek over de gala jurken.
|
|