|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 0:08:42 GMT 2
"Is goed." Roc grinnikte. "En ik snap wel wat je bedoelt, het voelt niet echt fijn." Hij stak zijn arm uit. "Maar ik u dan naar het het meer begeleiden Mevrouw?" Vroeg hij, opnieuw met de deftige stem maar ditmaal met een grote grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 0:18:40 GMT 2
Elvira glimlachte en legde haar hadn op zijn arm. "Ja dat mag." zei ze lachend.
(maak jij nieuw topic aan?)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 12:55:28 GMT 2
(Hm bedenk me net dak hier nog maar moet posten XD)
Roc grijnste en begeleide Elvira de gang uit. Carmen grinnikte. "Ja dat is Roc, een echte 'heer'." Ze schoot in de lach en keek naar Saluka. "Nou jij nog Lavos." "Ow wacht jij maar af! Ik vind nog wel iemand." Zei Saluka vastberaden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 13:27:55 GMT 2
{kom ik weer aanzetten } Mariël keek naar Carmen.. "Ja ik denk dat dat Logisch is.. " ZEi ze terwijl ze er nog overna dacht. Als je verkering had, was het toch logisch dat je met diegene naar het bal ging? "Ik heb met niemand, maar ga wel met iemand naar het bal." ZEi ze en nu werd zij rood.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 13:37:09 GMT 2
Carmen grinnikte. "Leuk toch." Ze dacht aan Miquel. "Ik hoop wel dat we samen gaan." Zei ze toen met een zucht. Anders was ze alsnog alleen. "Nou, anders kan ik desnoods nog met..." Ze schudde haar hoofd. "Nee, dat kan trouwens helemaal niet."
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 13:45:35 GMT 2
"Ach joh. Miquel een beetje kennende gaat hij heus wel met jou naar het gala.. En anders kan hij {melien termen } maar beter onderduiken." voegde ze er grinnikent aan toe. "Hij laat je echt niet in de steek." TEnminste.. dat dacht zij dan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 13:55:21 GMT 2
Carmen knikte. "Je hebt vast gelijk... Ik maak me weer eens zorgen om niets." "En Roc zou hem een sreun geven als dat niet deed." Carmen keek Saluka verbaast aan. Probeerde Saluka haar nou gerust te stellen? "Ik bedoel, dat zei hij toch net?" Saluka glimlachte vaag. Ze wist dat Roc haar zou beschermen met zijn leven, als het nodig was. Carmen knikte. "Ja, dat klopt." Ze keek Mariel weer aan. "Maar met wie ga je dan?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 13:57:29 GMT 2
Mariël werd even rood. "Met Florian." Zei ze en grijnsde.
"MAar ik ga er weer van door. Doei!" Zei Rachanna en liep weg. Het was vooral tegen Mara Aylin en Flora bedoelt.. MAar ach. "Doei!" Zei Flora. "Tot Zo!" Was Aylin haar antwoord. Ze praatte verder over hun jurken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 14:02:16 GMT 2
Carmen grinnikte. "Leuk toch. Maar uhm.... Heb je al een jurk ofzo?" Vroeg ze toen twijfelent. Ze negeerde Rachanne volledig.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:20:15 GMT 2
" Ja Heel erg leuk!" Zei MAriël en grijnsde. "Ja ik heb een jurk, samen met Shinami gekocht in Zweinsveld.. Ik denk dat ik die aandoe.. EN jij?" Vreog ze aan Carmen terwijl ze Rachanna ook straal negeerde.
|
|