|
Post by Merel on Jul 6, 2007 22:00:45 GMT 2
"Tja, Anders zijn ze straks als een van de enige alleen." Zei ze zacht en grinnikte. "Jij ging met Miquel niet?" vroeg ze daarna aan haar, niet meer wetend of ze dat al gezegd had of niet.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 22:01:55 GMT 2
Elvira had inmiddels een glimlach op haar gezicht. "Wist ik. Ik ben Elvira." zei ze maar. Ze wist anders ook niet echt iets te zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:07:06 GMT 2
Roc dacht even na. "Ja, dat wist ik geloof ik ook... Het spijt me, ik ben heel slecht in namen onthouden. Daarom verzin ik meestal nicknames, dat helpt meestal." Lachte Roc.
Carmen haalde haar schouders op. "Ik weet niet, ik denk het." Ze keek Mariel aan. "Is dat logisch als je... ja verkering hebt? Ik heb er niet echt veel ervaring mee." Haar wangen kleurde een beetje rood.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 22:12:24 GMT 2
Elvira lachte. "Ga jij naar het gala?" vroeg ze maar. Mariel zou haar toch niet met rust laten voordat ze het had gevraagd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:15:36 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Ja, ik denk het... Ja vast." Hij lachte. "Ik ben bang dat als ik het niet doe, C me er naartoe sleurt." Toen Carmen haar naam, soort van, hoorde keek ze op. "Reken maar! Dat zal de enigste keer zijn dat ik mogelijk met Lavos samenwerk." Zei ze grijnzent. Saluka keek op. "Je gaat Key, of je nou wilt of niet." Ze had wat van haar vrolijkheid terug gevonden.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 22:17:15 GMT 2
Elvira moest lachen. "Dat zal mij ook gebeuren." ze wist wel zeker dat Mariel haar zou mee slepen. Ze had eigenlijk gewoon zin om de vraag te stellen of ze samen zouden gaan maar ze durfde het niet.
(ik ga weg... sorry!)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:18:55 GMT 2
(doei doei ) "Dus..." Zei Roc aarzelend. "Jij gaat nog met niemand?" 'Natuurlijk gaat ze met niemand! Dat zei ze net!' Dacht hij, boos op zichzelf.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 23:08:43 GMT 2
(toen was ik er weer Elvira lachte. " Nee. Tenminste als jij niet met me wil gaan.". Het was eruit voordat ze er erg in had. toen ze het zei bloosde ze wel. Had zij dat net gezegd? Ze kon het niet geloven.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:15:00 GMT 2
Roc grinnikte en maakte een buiging. "Ik zou vereerd zijn met U mee te gaan." Zei hij met een deftige stem. Toen hij weer rechtop stond grijnste hij breed.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 23:17:28 GMT 2
Elvira moest lachen om zijn reactie. Mariel en de rest was ze inmiddels alweer vergeten. Haar wangen hadden nog steeds een roze kleurtje. Ze kon nog steeds niet geloven dat ze Roc op die manier had gevraagd.
|
|