|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:21:02 GMT 2
Ineens bedacht Roc zuch iets en lachte toen. "Eigenlijk ging dit niet zoals het hoort. Men vind toch altijd dat de jongenhet meisje moet vragen?" Hij zelf vond het een belachelijke rede, dus had hier totaal geen problemen mee.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 23:22:38 GMT 2
"Hmmm.. Daar heb je een punt. Maar dat was vroeger zo. Nu leven we in de 21ste eeuw en daar kan het ook zo." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:30:57 GMT 2
"Mooi zo! Want ik heb een hekel aan die regel." Zei Roc lachent. "Het verplicht ons jongens om de eerste zet te doen. En in zo'n geval als ik betekend dat dat er niets van komt."
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 23:40:03 GMT 2
"Tja. Daarvoor zijn er meiden. Ookal zou ik dat eigenlijk ook niet doen." zei Elvira. Ze moest lachen. Het sloeg ook echt nergens op.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:41:54 GMT 2
"Je deed het net wel. Je hebt al meer lef dan ik." Roc grinnikte. "Maar dat is niet zo moeilijk. Als ik iemand niet ken gaat het moeilijk, daarna lukt het wel... meestal." Hij onderdrukte een lachbui, hij voelde zich heel goed bij Elvira.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 23:48:34 GMT 2
"Dat was niet echt de bedoeling." zei Elvira. Ze bloosde en probeerde een giechelbui te onderdrukken. Ze voelde zich fijn bij Roc in de buurt. Ookal kende ze hem niet zo goed.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:54:03 GMT 2
Roc lachte. "Nou, ik ben wel blij dat je het hebt gedaan. Anders dan stonden we hier nog. Of ik had al mijn moed bijelkaar moeten rapen." Hij knipoogte naar haar. "Dus ik ben wel blij dat je het zei."
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 23:56:07 GMT 2
"Technisch gezien staan we hier nog steeds." zei Elvira. Het was nog meer dan waar ook aangezien ze nog steeds op dezelfde plek stonden. "Heb je zin om ergens anders heen te gaan? Ik voel me hier zo bekeken." voegde ze erbij. Ze keek om zich heen en zag dat Mara en Sara naar haar keken en dat Robert intussen ook weer terug was en stond toe te kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 0:00:26 GMT 2
Roc knikte. "Goed, waar wil je dan heen?" Hij keek even naar de andere, hij snapte wel wat Elvira bedoelde. Hij voelde Salukas ogen prikken en Carmens pretoogjes ook.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2007 0:05:07 GMT 2
"Naar het meer ofzo?" stelde Elvira voor. Ze negeerde de blikken van de anderen maar bleef ze wel voelen. Het was niet echt prettig om zo bekeken te worden.
|
|