|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:44:37 GMT 2
Carmen dacht even na. "Ik denk dat ik met Miquel ga." Ze keek Roc aan. Deze knikte. "Ik mep hem als hij met een ander meisje gaat." Mompelde hij. Saluka zuchtte. "Ik heb helemaal niemand." Zei ze een beetje verdrietig. "Same here." Grinnikte Roc en stak zijn hand op. Het maakte hem niet zoveel uit, desnoods ging hij alleen of helemaal niet.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:46:27 GMT 2
"Viel te Verwachter Maar!" ZEi Rachanna die weer terug was gekomen. "Je mag nou 3 keer raden met wie ik, voor de 2de keer, ga." Zei ze en grinnikte.. Die vraag was té makkelijk..
Mariël werd rood. Ze keek weer naar Jade.. Toen keek ze weer naar Sara en MAra. "Ik ga met .. um.. Florian." Zei ze zacht en grijnsde breed.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:50:25 GMT 2
Saluka wende haar hoofd af. "Ben ik de enigste die niemand heeft ofzo?" Vroeg ze lichtelijk verontwaardigt. Carmen grinnikte. "Je wilt vast mijn antwoord niet horen." "Nee, inderdaad! Die wil ik niet horen!" Riep Saluka boos tegen Carmen. Roc zuchtte. "Luka, doe rustig. Je vind nog wel iemand."
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:52:27 GMT 2
"VAst wel. Ik was vorige keer ook alleen, maar als je gewoon een vriendin of iemand meeneemd, kan het reuze gezellig zijn." ZEi ze en lachte. ZE had toen met Elvira en Ook met SHinami veel lol gehad.
"Nou Mara. Je hebt 3 kansen om te raden met wie ik ga.. Als diegene met een ander gaat.. Zit ie zwaar in de problemen.. MAar dat denk ik niet hoor." Zei RAchanna en ginnikte even.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:54:08 GMT 2
Elvira en Robert kwamen de gang ingelopen. Het was toeval dat ze er samen aankwamen. Robert zocht zijn zusjes en Elvira zocht Mariel. Robert plofte dus ook naast Mara en Sara neer en Elvira naast MAriel. "Wat hoor ik? Jullie hebben een date??? Dan zijn jullie nog eerder dan ik!" zei Robert verbaasd tegen zijn zusjes.
Mara bloosde eerst maar moest toen lachen. "Met Draconic natuurlijk! Dat is niet zo moeilijk!" zei ze lachend. "Wij zijn gewoon gewilder. En vragen het gewoon zelf broertje." zei Mara tegen haar broer.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:55:30 GMT 2
Saluka zuchtte. "Zal wel." Mompelde ze boos. Carmen keek Rachanna aan. Ze kende haar niet, maar er kwam vast iets aparts uit.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:57:27 GMT 2
"Nee! Echt waar Mara! Zou je denken?" ZEi RAchanna terwijl ze deed alsof ze heel verbaast was.. Daarna grinnikte ze. "Zo Robert heeft ook nog niemand? Misschien kun je Chloë vragen...?" Stelde ze voor.
"Heey El!" Zei MAriël en keek naar haar vriendin. "HEb jij eigenlijk al iemand?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:59:47 GMT 2
Carmen en Roc keken elkaar aan. Ze hadden nog niet zo lang geleden een beetje ruzie met Draconic gehad. "Nou veel plezier." Mompelde Carmen tegen Rachanna. Roc stak zijn hand op naar de nieuwe mensen.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:01:17 GMT 2
Robert dacht na. "Nu je het zegt... DAt is misschien wel een goed idee." zei Robert bedenkelijk tegen Rachanna.
"Heej Mar. Nee. Met wie zou ik moeten gaan??" zei Elvira. Haar blik verried dat ze teleurgesteld was maar voor de rest liet ze dat niet merken.
"Nee. Dat denk ik niet. Dat weet ik zeker." zei Mara lachend. En als dat niet zo was kon Draconic maar beter onderduiken.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:01:34 GMT 2
"Dankje, Zullen we ook zeker hebben."Zei Rachanna, niet begrijpend dat het niet aardig was bedoeld. "Rach, Je bent gewoon té voorspelbaar!" Zei Aylin grijnzend. "Nouwja, Chloë moet ook mee 'oor!"vervolgde Aylin.. Je kon haar moeilijk als enige zwadderaar achtelaten. "Ik denk het ook Mara.. ANders mag ik het hopen voor hem." voegde RAchanna er met een knipoog aan toe.
|
|