|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:25:53 GMT 2
Roc glimlachte. "Roc. En deze kletskous hier is Saluka." Hij gaf haar zacht een por. "Ow, hoi." Saluka glimlachte breed. "Wat een drukte hier zeg. Een vergadering ofzo?" Carmen keek Saluka verbaast aan, maar besloot maar niets tegen haar te zeggen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:29:19 GMT 2
"Nee, Volgens mij wil iedereen van een les ontkomen!" Zei Mariël grijnzend. Ze keek naar Roc en Saluka. Roc had ze eerder gezien.. Maar volgens haar Saluka nog niet. Ze lachte
Aylin ging tegen de muur aan staan, en begon in het Frans tegen haar zus te praten, zodat ze niet gestoord zouden worden en zodat nietmand kon horen wat ze zeiden.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:29:28 GMT 2
"hoihoi. Ik ben Mara, en dat is mijn tweelingzusje Sara.[/b]" stelde Mara zichzelf en Sara voor. "Nee. Maar het lijkt er wel op. Het is puur toeval dat we hier allemaal zijn." (okeej.. zover de chars weten dan hea XD) zei Mara lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:32:26 GMT 2
Saluka knikte hevig. "Dan een leuk toeval... Zeg wat moest dat geval eigenlijk van jullie?" Ze doelde op Jesse. "Waarom ontsnappen aan de les?" Roc was zelf maar met de 2 meiden mee gelopen om als schild te dienen voor het geval ze elkaar aanvlogen. Carmen leunde zwijgend tegen een muur aan.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 20:33:33 GMT 2
"Hetzelfde wat hij altijd doet. pesten" mompelde Jade, terwijl ze nog steeds haar handen tegen haar oren drukte en tegen de tranen vocht.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:35:59 GMT 2
"Ja.. Hij ies echt.."Flora maakte haar zin nieteens af. ZE mocht Jesse zo totaal niet. "Nou meestal zijn de lessen niet zo 'eeel leuk." Zei aylin tegen Roc. Nouwja.. DAt vond zij dat.
Mariël keek naar Jade. "Wat is er?" Vroeg ze zacht aan haar.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:38:08 GMT 2
"Jesse.... laten we het maar even over een leuk onderwerp hebben." zei Mara. Ze dacht even na.
"Wie gaat er allemaal naar het gala?" vroeg Sara toen. Ze kon ook niet weten wat er gaande was tussen Aylin en Jade. Ze had er zo'n zin in. Ze zou met Bill gaan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 20:39:06 GMT 2
Carmen bekeek Jade. "Hij is dus iemand die eigenlijk een schop onder zijn kont verdient." Roc grinnikte. "Ja, dat hoor ik eigenlijk wel vaker." Hij vond de lessen zelf niet zo heel erg. Saluka knikte langzaam. "We zijn met zo'n velen, daarom is hij waarschijnlijk weg gegaan." Ze schudde haar hoofd. "Watje."
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:42:01 GMT 2
Flora giegelde. " Ick 'eb 'em een keer een knal met een stoelpoot verkocht." Zei giegelend ook Aylin grinnikte. "Ick ga met Chris." ZEi ze en grijnsde, waarbij ze een por van Flora kreeg. " 'Ad je dat niet even kunnen zeggen?" Zei ze verbaast. "Ick ga met Sin." ZEi ze daarna en grijnsde. Aylin had Jade helemaal niet zien zitten.
Mariël keek nog naar Jade. "Wat is er?" Vroeg ze. Toen keek ze om naar Sara. "Ik ga ook naar het gala!" Zei ze en grijnsde.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:43:49 GMT 2
"Ik ga met Bill." zei Sara stralend. Ze moest wel een beetje blozen.
"En ik met Thomas." zei Mara zachtjes. Ze kon zich de reactie van Rachanna al indenken.
|
|