|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:47:46 GMT 2
"Nope, ik heb Chloë niet gezien maar als ik je zo al hoor dan zal ze zich vast en zeker rot voelen of zoiets" Tifa keek naar de lucht, ze was moe omdat ze niet echt geslapen had.
Shinami ging ook zitten en luisterde aandachtig,wie was Chloë? en waar hadden ze het over? Ze kende niemand van gezicht alleen van stem doordat ze blind was geweest tot een halve dag geleden,
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 21:11:07 GMT 2
'Hmm, ja,' zei Charlotte. Ze keek even nadenkend voor zich uit. 'Ik snap het ook wel weer, maar Ryanne had het gewoon verdiend,' zei ze, terwijl ze terugdacht aan die nacht bij de bezemstandaard. Ja, Ryanne had het inderdaad verdiend, vond Charlotte. Toch was het voor de meesten als een verassing gekomen dat ze naar Azkaban werd gestuurd. Sommige Zwadderaars hadden zelfs nog de stille hoop gehad dat ze helemaal niet van school gestuurd zou worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 4, 2007 16:46:47 GMT 2
"Volgens mij was Ryanne dol op mensen vervloeken maar goed, laten we het maar over iets leukers hebben" zei Tifa toen. Shinami knikte instemmend omdat ze toen luisterde naar waar de meiden het over hadden. Dit had ze nog nooit meegemaakt, een zwadderaar die op zweinstein zat en dan ineens naar Azkaban moest.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 5, 2007 17:40:55 GMT 2
Charlotte knikte. 'Als jij iets weet om over te praten, graag,' grijnsde ze even kort. Daarna werd ze weer serieus en keek even naar Shinami, daarna weer naar Tifa. 'Dus... Nog iets gebeurd de laatste tijd?' vroeg ze, om maar een gespreksonderwerp te vinden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 18:05:03 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "Niet echt, er is nogal weinig gebeurd bij mij" zei ze toen.
"Bij mij wel, ik kan weer zien" Shinami glimlachtte eventjes "pas sinds een dag dus ik moet er nog veel aan wennen" beter iets om over te praten dan niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 5, 2007 18:21:18 GMT 2
Charlotte dacht eerst dat Shinami een grapje maakte. Maar daarna merkte ze dat Shinami er inderdaad niet uit zag als iemand die niets kon zien, maar als iemand die alles om zich heen waarnam. 'Maar - dat is geweldig!' zei ze. 'Hoe kan dat dan ineens?' vroeg ze. Ze had eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand zomaar weer kon zien als diegene blind was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 18:24:54 GMT 2
Shinami haalde haar schouders op "Ik zat in de uilenvleugel en voelde me toen eventjes niet goed, ik sloot mijn ogen en toen ik ze opende zag ik ineens een muur. V. heeft me ooit als kleinzijnde vervloekt, vandaar dat ik blind was" beter de waarheid dan te liegen.
Tifa knikte, dit verhaal dat ze vertelde had ze nu pas 2x gehoord.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 6, 2007 17:53:37 GMT 2
Charlotte was even uit het veld geslagen. Shinami, vervloekt, door Voldemort? 'Echt - echt waar?' vroeg ze stamelend. 'Heb je - hem gezien?' vroeg ze meteen er achteraan, nog voordat Shinami de eerste vraag had kunnen beantwoorden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 17:59:25 GMT 2
"Ja..maar het is al wel lang geleden..." zei Shinami. Maar ze had hem niet gezien of gehoord toen de vloek opgeheven werdt. Waarom hij het ophief wist ze ook niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 8, 2007 16:32:46 GMT 2
Charlotte slikte even. Ze had eigenlijk verwacht dat zij en Anne zo'n beetje de enigen van de school waren die Voldemort ooit had gezien, maar het tegendeel bleek waar. 'Ik ook,' zei ze, terwijl ze het een beetje stom vond klinken.
|
|