|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:37:43 GMT 2
"Heeft hij jou en Anne ook iets aangedaan?" vroeg Shinami zachtjes.
Tifa kwam ineens tussenbeide "Hunter is ook aangevallen door voldermort" Ze sprak zijn naam uit zonder verder na te denken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 8, 2007 21:11:22 GMT 2
Charlotte keek Tifa aan. 'Echt? En ik al die tijd maar denken dat Anne en ik de enigen waren die hem ooit hadden gezien.' Ze lachte even, maar dat klonk niet erg overtuigend. 'Of hij ons iets heeft aangedaan? Nou...' Charlotte aarzelde. 'Aan de ene kant niet, maar... Eigenlijk wel,' stamelde ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 13:59:12 GMT 2
Shinami knikte eventjes "Je hoeft het niet te vertellen hoor" zei ze toen vlug.
Tifa liet zich achterover vallen in het gras, echt geweldig wat hij allemaal deed..niet dus. Ze zuchtte eventjes, vele leerlingen hadden hem gezien, zij nooit. En dat zou ze ook helemaal niet willen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 15:37:21 GMT 2
Charlotte zuchte even diep. 'Ik - ik wil het wel vertellen, maar -' Ze ging naast Tifa in het gras zitten en dacht even na hoe ze dit nu onder woorden moest brengen. 'Maar ik begrijp het zelf eigenlijk ook nog niet allemaal,' bracht ze tenslotte uit. Tijdens het gesprek met Perkamentus had ze zoveel dingen gehoord, ook van Anne, die ze eigenlijk nooit had willen weten, en waar ze liever ook niet over na wilde denken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 16:34:19 GMT 2
Tifa knikte nu even "Waar gaan we het nu over hebben? In ieder geval iets leukers, wordt er binnenkort nog wat georganiseerd?" vroeg ze. Shinami wist het niet, ze keek van Tifa naar Charlotte en haalde toen haar schouders op. Ze hoopte van wel, dan was er tenminste nog iets te doen dan meestal alleen de lessen of te gaan kletsen met anderen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 11, 2007 17:57:08 GMT 2
Blij dat ze van onderwerp wisselden, haakte Charlotte meteen in op Tifa's vraag. 'Goeie vraag! Ik hoop het wel, het is zó saai de laatste tijd op school. Alleen maar lessen, lessen en nog eens lessen...' verzuchtte Charlotte. Ze was nodig toe aan iets leuks tussendoor, om uit de dagelijkse sleur te raken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 11, 2007 18:21:05 GMT 2
"Juist, dus ik ben niet de enige die dit vindt" zei Tifa lachend. "Mischien moeten we een keer met een grote groep naar het zweinsveld gaan?"
Shinami knikte, dat vondt ze wel een goed idee. Ze was er een keer geweest verder nooit meer.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 11, 2007 18:32:07 GMT 2
Charlotte knikte enthousiast. 'Ja, dat is een leuk idee!' zei ze. Ze verheugde zich er nu al op om met een paar vrienden een middag naar Zweinsveld te gaan, en realiseerde zich hoe lang ze daar eigenlijk al niet geweest was. Té lang niet, wat haar betrof.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 12, 2007 13:06:36 GMT 2
"maar wie gaan we dan meenemen? We kunnen een lijst maken met mensen die we kunnen vragen?" stelde Shinami voor. Tifa knikte "We kunnen in ieder geval onszelf al opschrijven" zei zelachend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 12, 2007 19:53:22 GMT 2
'Haha, inderdaad,' zei Charlotte. Ze dacht even na. 'Dark?' stelde ze voor. Ze wist dat zij en Tifa het in ieder geval goed met hem konden vinden. 'En kennen jullie Anne ook? Ze is mijn beste vriendin,' vertelde ze. Ze wilde Anne ook graag meevragen.
|
|