|
Post by CherryOnTop on Jun 15, 2007 18:56:46 GMT 2
Shinami en Tifa knikte tegelijkertijd "Is goed, en zet erbij dat ze wel moeten reageren als ze kunnen" Tifa stond op en veegde het zand van haar kleren.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 19:05:56 GMT 2
'En als ze niet kunnen,' vulde Charlotte aan. Het was altijd handig om te weten wie er wel en niet konden. 'Hé - we hebben nog niet eens bedacht wanneer,' grijnsde Charlotte. Misschien was het toch wel handig om te weten wanneer ze eigenlijk naar Zweinsveld gingen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 16, 2007 15:05:03 GMT 2
"Oeps..helemaal vergeten, ehm.. over 2 dagen ofzo? Of ze sturen een datum terug waneer ze kunnen of willen? Dan kiezen we daar een datum uit, in ieder geval moeten ze 3 datums geven zodat het makkelijk is om een datum te kiezen" zei Shinami.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 14:01:01 GMT 2
'Haha, is goed,' zei Charlotte. 'Oké, dan ga ik nu maar de uitnodigingen versturen. Ehm, ik zie je wel eens tijdens de les, dan vertel ik wel wanneer iedereen kan, goed?' stelde Charlotte voor.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 17, 2007 18:17:03 GMT 2
Tifa en Shinami knikte beiden "Is goed, dan zie we je bij de les" zei Shinami toen. "En vergeet het dan niet te zeggen" zei Tifa lachend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 19:31:01 GMT 2
'Oké, tot dan!' Charlotte glimlachte even naar hen beiden en liep daarna weg. Ze keek nog even achterom en zwaaide naar Tifa en Shinami.
|
|