|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 19:25:59 GMT 2
Shinami stond vlak voor de beukwilg, op Miquel en Tifa na, wist niemand dat ze niet meer blind was. In de uilenvleugel was ze in elkaar gezakt en kon toen ze weer omhoog kwam weer zien. Vervbaast was ze, over alles wat ze uiteindelijk kon zien. En Miquel...hij was de eerste die het wist. "Nog even dit geheim houden, ze komen er vanzelf wel achter" mompelde ze tegen zichzelf. Aangezien haar ogen iets minder fel van kleur waren was ze blij dat nog niemand iets gemerkt had. Een nadeel voor haar was dat ze niet wist wie haar vrienden waren tenzij ze hun stem hoorde.
Tifa stond naast Shinami "En, hoe vindt je het..dat je weer kan zien?' vroeg ze. Ze dacht eventjes aandegene die ze leuk vondt, hijzelf wist het niet. Ze zuchtte kort, zou ze het 'Hem' kunnen vertellen? De jongen die ze had geholpen uit het verboden bos.
Shinami knikte eventjes "het is fijn om eindelijk eens te zien van alles wat ik nooit heb kunnen zien, nu weet ik in ieder geval hoe twee van mijn vrienden eruit zien" zei ze toen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 2, 2007 13:57:23 GMT 2
Charlotte liep richting de beukwilg. Daar kwam ze wel vaker als ze na wilde denken, in dit geval over het gesprek met Perkamentus. Ze ging dan meestal net daar zitten waar de Beukwilg haar niet meer kon raken, mocht hij dat al willen. Het was er meestal rustig, niet veel leerlingen kwamen naar de Beukwilg. Maar dit keer zag Charlotte wel twee mensen staan. Van een afstand kon ze hen niet herkennen. Ze liep een eindje dichterbij, en na een tijdje herkende ze Tifa. Het meisje dat bij Tifa was kende ze alleen van gezicht, Charlotte wist dat dat meisje blind was, dat had ze ooit van iemand gehoord. Zodra ze binnen gehoorsafstand was, zei ze: 'Hoi Tifa!' Het andere meisje begroette ze ook.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 2, 2007 14:04:10 GMT 2
Tifa keek eventjes naar Charlotte "Het Charlotte! Charlotte dit is Shinami, Shinami dit is charlotte" Shinami stak haar hand uit naar Charlotte. Ze glimlachtte omdat ze Charlotte er wel vriendelijk uit zag zien. "Nu weet je dus me naam al voordat ik mezelf kon voorstellen " Tifa gaf Shinami een por van, genoeg nu, ik vindt het leuk om mensen aan je voor te stellen. Shinami lachtte eventjes "Zeg, Char, wat doe je eigenlijk hier?"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 10:50:27 GMT 2
Charlotte glimlachte even naar Shinami. 'Aangenaam,' zei ze. Daarna keek ze naar Tifa. 'Wat ik hier doe? Ehm, nadenken, denk ik. Ik weet 't eigenlijk zelf ook niet echt. Ik wilde eigenlijk gewoon even alleen zijn,' gaf ze toe. Ze dacht even terug aan het gesprek met Perkamentus en Anne.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:18:52 GMT 2
"was er trouwens nog iets speciaals gebeurd? Ik was er namelijk 4 dagen niet en ik heb wat gemist geloof ik, van huiswerk bedoel ik merendeels dus" zei Tifa. Shinami keek naar Tifa die aan het praten was toen zei ze "Als je alleen wilt zijn, zullen wij je wel met rust laten hoor" ze glimlachtte opnieuw.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:22:51 GMT 2
'Ehm, de rechtzaak van Ryanne natuurlijk, en qua huiswerk... We moesten een verslag maken voor Geschiedenis van de Toverkunst, over een of andere kerel die de Chocokikkers heeft uitgevonden,' vertelde ze. Ze moest gapen bij de gedachte aan het verslag voor Geschiedenis van de Toverkunst. 'Nee, hoeft niet hoor,' zei ze tegen Shinami. Bij nader inzien vond ze het toch wel prettiger om even met hen te praten dan alleen te zijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:26:49 GMT 2
"Hoe groot verslag? en hoe was het met die rechtzaak?" Tifa ging in het gras zitten, de beukwilg zou haar toch niks durfen te doen, aangezien ze vaak genoeg tussen zijn takken zat als kat. Shinami haalde haar schouders op "Oke, ik heb dus ook wat gemist" zei ze toen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:30:45 GMT 2
'Mwoa, niet erg groot. Toch duurde het best wel lang,' vertelde ze. 'Maar ja, je moet mij ook niet als maatstaf gebruiken. Ik ben waarschijnlijk het slechtste in dat vak van iedereen op Zweinstein,' zei ze lachend. 'Die rechtzaak? Nou, Ryanne is dus van school gestuurd, gelukkig. Maar ze moet ook naar Azkaban,' vertelde Charlotte. Ze wist nog hoe blij ze was geweest toen Ryanne van school gestuurd werd, maar dat er toch een bedrukte sfeer over de hele school was gekomen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:34:58 GMT 2
Tifa knikte eventjes, het verslag was dus niet lang maar wel veel werk "Vandaar die sfeer die ik heb gevoeld. Vele zijn er niet echt blij mee geloof ik" Shinami luisterde alleen maar en zei verder geen woord meer, luisteren was beter vondt ze zelf. "Moet ze voor eeuwig in Azkaban blijven?"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:39:25 GMT 2
'Nee inderdaad. Vooral die Zwadderaars niet, natuurlijk. Heb je Chloë gezien? Hoeveel zelfmedelijden kan iemand hebben, zeg,' zei Charlotte. Ze dacht na over de vraag van Tifa. Eigenlijk wist ze dat niet. 'Geen idee. Maar ik denk eigenlijk dat ze er voorlopig niet uit komt.'
|
|