|
Post by CherryOnTop on Jun 13, 2007 11:45:09 GMT 2
"Ja, Dark en Anna schrijfen we dan ook vast op" zei Shinami die uit het niets ineens perkament, inkt en een veer had. Snel schreef ze de namen onder elkaar. Charlotte Shinami Tifa Dark Anna
"Wie nog meer?" vroeg Tifa toen. Die allerlei namen bedacht "Tom en Bill ook?"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 19:38:40 GMT 2
Charlotte knikte. 'Is goed,' zei ze. Ze kende Tom en Bill niet echt goed, maar dit leek haar een goede gelegenheid om hen wat beter te leren kennen. Ze keek even op het perkament naar de namen die er al stonden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 19:40:46 GMT 2
Ooc: *komt tussen* Soorrry,,, maar ze heet AnnE, niet AnnA xD
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 20:13:37 GMT 2
ooc: We know Essy ^^ -_-"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 14, 2007 11:50:27 GMT 2
( Mensen typen toch ook wel eens wat dingen verkeerd? )
"Dan als iedereen kan zijn we al met zijn.. 7en geloof ik." telde Tifa. "Jep, en eh.. Florian kan mischien ook? en Terry..en al die anderen" Teveel namen om op te noemen maar goed.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 17:05:00 GMT 2
(En bovendien is Anna een mooiere naam xD (da's namelijk mijn tweede naam xD))
Charlotte knikte. 'Ja, Florian en Terry erbij is ook wel gezellig. Dan zijn we met z'n negenen, hè? En Mariël ook?' stelde ze voor. Mariël was ook een erg goede vriendin van Charlotte, dus vond ze eigenlijk dat zij ook niet mocht ontbreken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 15, 2007 10:26:38 GMT 2
( Lol )
Tifa knikte, de lijst werdt steeds langer, nu al 10 mensen "Dat is toch wel genoeg of weten jullie er nog meer? Als ze willen mogen hun nog iemand meenemen?" stelde Shinami voor. Zodat de groep steeds groter kon worden als ze het wouden.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 17:44:25 GMT 2
(xD)
Charlotte knikte. 'Ja, ik denk dat we zo wel met genoeg zijn,' zei ze lachend. Ze konden moeilijk de hele school uitnodigen, dan werd het wel erg druk.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 15, 2007 18:37:17 GMT 2
"Oke, dan hopen dat ze allemaal komen, een uil versturen met de uitnodiging?" stelde Tifa voor. Dan was het bericht snel bij hun en het was makkelijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 18:38:51 GMT 2
Charlotte knikte. 'Ik verstuur de berichten wel, oké?' bood ze aan. Ze pakte de lijst met namen uit Shinami's handen en liet haar blik langs de namen glijden.
|
|