|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 14:45:53 GMT 2
Zijn ogen gingen traag over haar gezicht. Het deed hem goed om te horen en te zien dat ze zo gelukkig was. Hij sloot zijn handen om de hare om gelukkig te glimlachen. "Ik wil genieten van nu, en niet dneken aan de toekomst" Fluisterde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 20:45:45 GMT 2
Julie knikte glimlachend en ging dichter tegen hem aan staan. Ze leit haar hoofd tegen zijn borst stenen en voelde tranen. 'Dit mag niet weg gaan. Dat mag nie. Ik heb eht niet verdioend om hiervan weggerukt te worden. Verdien ik het niet om gelukkig te zijn?' Ze sloot haar ogen en negeerde de warme druppels.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 11:35:48 GMT 2
HIj ging rustig met zijn hand over haar rug. Hij luisterde aandachtig. "Het gebeurd ook niet, hoe dan ook" Verekerde hij haar. Alz ou hij niet weten hoe. Kon hij haar maa rhier laten, zodat ze niet weg moest. "Je kan prima voor jezelf zoregn" Mompeld ehij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 30, 2007 15:38:36 GMT 2
Julie glimlachte en keek naar hem op. 'We weten allbei dat je liegt,'zei ze en haar ogen straalden,'maar dat maakt niet uit. Ik wil niks leiver dan rin geloven. Je hebt gelijk. Leven in eht ehden, zonder aan de toekomst te denken. WE merken het vanzelf... misschien ontkom i, misschien raka ik je kwijt.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 15:41:40 GMT 2
"Mag dat dan niet" Zei hij terwijl hij haa ronschuldig aankeek. "Ik kan bidden liefste" Zei hijt egen haar terwijl hij even naa rboven keek. "Al laat Hij me niet altijd zien dat Hij er is" Hij glimlachte en keek haar weer aan. Voorzichtig ging hij met zijn vinger over haar lippen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 21:04:44 GMT 2
Julie glimlachte. 'Als we allebei weten dat je iegt, dan mag het, anders niet. Dan ben je oneerlijk en dat is slecht.' Ze grinnikte en sloeg haar armen om zijn middel. 'Misschien zal hij het aan ons beiden tonen. Misschien moet ik maar weer bidden. Heb het ooit gedaan...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 3, 2007 21:12:01 GMT 2
"Waarom zou ik liegen, tja misschien wel ja" Hij rolde wat met zjin ogen. Plagend. Hij drukte ene kus op haar voorhoofd. "En bidden is zo slecht nog niet" Hij hield zijn hoofd schuin.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 23:41:14 GMT 2
Julie knikte. 'Ik bidde aak.. dat mijn grote broer terug zou komen, maar helaas. Ik kreeg er wel een neef voor in de plaats. Toch was er darna geen reden meer en stopte ik. Misschien moe ik er weer mee beginnen.' Ze liet zich tegen hem aan zakken en sloot haar ogene weeer.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 17:40:09 GMT 2
"Goed, maar nooit stoppen" Zei hijt egen haar. Hij drukte zijn lippen vervolgens weer op de hare voor even. "Maar je moet het zelf weten natuurlijk" Zei hij tegen haar. Hij keek even om zich heen maa rrichtte zijn aandacht al snelw eer op Julie.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 21:22:30 GMT 2
Julie glimalchte. 'Nee, ik denk dat ik hem mijn dagelijkse gebed wel weer verschuldigd ben. Ik bedoel, dankzij hem heb ik jou. Tenminste... ik denk dat ik je heb..' Ze keek hem verlegen aan.
(stelletje? xD)
|
|