|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 10:43:09 GMT 2
Hij hield zijn hoofd iets schuin. "Kan het nog nadat je gevlucht bent voor Azkaban?" Hij keek haar vragend. Hij wilde niet dat ze moesten vluchten, hij wilde niet dat ze zich rot zou voelen, opgejaagd maybe.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:42:40 GMT 2
Julie schudde zijn hoofd. 'ik ben bang van niet. Ik ben dan volwasen enkan niet meer geadopteerd worden. Ik zou alleen kunnen trouwen en zijn naam aan nemen...' Ze voelde hoe haar ahrt een sprong nam, zo hoog dat ze bang was dat ze hem uit zou braken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 18:27:09 GMT 2
Hij beet op zijn lip toen ze het had over trouwen. Het maakte wat in hem los. "Dat zou een oplossing zijn. Een hele goede" Hij keek har aan en trok een mondhoek op. "Julie Salvador, zou dat klinken?" Hij keek haar vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 18:39:33 GMT 2
Julie rilde. Een glimlach verspreidde zich over haar hele gezicht. Haar ogen straalden. 'ik ind het prchtig klinken. Ik zou eindelijk verlost zijn van mijn naam. Ik haat hem.'Ze draaide haar hoofd weg, kwad op haar ouders.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:09:41 GMT 2
Hij keek haar stralend en gelukkig aan. "Maa irk heb geen ring" Hij stak zijn tong uit. Al snel ging hij door zijn knieeën en kreeg ene rood hoofd. "Julie Lestranges, zou je met me willen trouwen?" Hij durfde haar niet echt aan te kijken.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:36:29 GMT 2
Julie had het gevoel alsof haar hart stopte. Ze hapte naar adem en staarde hem geschokt aan. 'Ik... ik weet het niet.' Ze pakte zijn handen en gaf er een kusje op. 'Manuel, weet je het wl zeker? Ik bedoel je kent me net.' Ze bloosde even en keek weg. 'Straks maak ik je diep ongelukkig.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:42:13 GMT 2
Hij kreeg haast geen lucht, en peipte. "Maar, maar dan hoef je niet naar Azkaban. En dat is het belangrijkste" Hij piepte weer en durfde haar nu wel aan te kijken. "Ik zou het nooit over mijn hart verkrijgen, jou daar te hebben. En dat je niet bij me kunt zijn. Ik hou van je Julie" Zei hij, oprecht, uit zijn hart.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:49:17 GMT 2
Julie keek hem aan en voelde tranen in haar ogen. 'ik hou ook van jou. Meer dan ik ad verwacht dat mogelijk was.' Ze liet zich voor hem ook door haar knieen zakken. 'Het is neit dat ik niet wil. Absoluut niet. Ik wil het.. meer dan wat dan oo. Niet meer eenzaam zijn, voor altijd bevreid uit Azkeban, samen zijn met jou... maar jouw geluk staat mij voorop. Jij bent het allerbelangrijkste voor mij.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:53:15 GMT 2
Hij keke naa rhaar en voelde dhet warmste gevoel ooit. "Dus...?" Hij keek haar vol ongeloof aan. Het hoefde niet. "Het hoeft niet liefste. Maar, ik wil jou niet daar hebben, wetend dat je word gekweld" Hij streek met zijn ahnd langs haar wang toen ze uiteindelijk voor hem knielde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:26:14 GMT 2
'Maar dat is geen prijs, als ik weet dat je emt een adner gelukkig zal zijn. Ik ken geen geluk. Ongeluk is alles wat ik ken. Als ik jou niet heb, dan weet ik niet wat ik mis. Als jij ooit trouwt met een ander dan zul je vast gelukkiger zijn dan met mij. Vrijheid, geluk en jou, meer zou ik niet willen. Maar niet als dat tenkoste gaat van jou.' Ze kon nie geloven dat ze dit zei. Zeg gewoon Ja! schreeuwde de zesjarige stem in haar. Het stemmetje van het meisje dat gelukkig was geweest,
|
|