|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:29:15 GMT 2
"Geeft niet hoor" Fluisterde hij. "Geduld hebben we nodig" Zei hij zacht. "En langer lvluchten" Grinnikte hij. Hij streek over haa rmooie gezicht en door haar bruine haar wat zacht aanvoelde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:35:45 GMT 2
Julie glimlachte stralend. Ooit was haar eens verteld dat ze vaker moest lachen omdat dat haar zoveel kanpepr maakte. En toch was het een jongen die haar liet lachen, nadat hij voor haar was gevallen... Ze grinnikte. 'We vluchten naar Frakrijk e genieten daar an ales wt parijs ons te beiden heeft. Daarna trouwen we en zijn we voor altijd vrij...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:38:49 GMT 2
HIj knikte. "Waarom geen Spanj"/" Hij keek haarwat plagend aan maar zoende haar voor heel even. Hij ging weer met zijn hand oover haar wang en door haar haar. "Je bent zo knap, nog kanpper als je lacht" Hij streek over haar mond heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:48:13 GMT 2
Julie lachte verlegen. 'dat heb ik vaker gehoord, mar pas sinds ik jou ken.. heb ik echt wat te lachen.'Ze keek hem aan, stralend en dankbaar. 'Pas sinds ik jou ken voel ik me weer echt.. levend. En waarom geen Spanje? In Frankrijk staat de beste helersuniversiteit.. daarom.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:58:15 GMT 2
"Ik ben geen clown" Zei hij terwijl hij een kus op haa rvoorhoofd drukte. "En ook geen pippi langkous" HIj gaf haar een kus op haar mond. "Ja, maar ik dan. Ik, maa rhet gaat om jou. Maa rje moet salsa leren" Hij keek haa rbijna smekend aan. "Ik ga dood hier" Zei hijz achtjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:23:36 GMT 2
Julie keek hem even verward aan. 'salsa? Ik heb nog nooit van mijn leven gedanst... zelfs niet op een ordinaire, slachte of amateuristische manier...' Ze bloosde en draaide haar hoofd weg. 'Ik stel je nu al teleur...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:28:54 GMT 2
Hij keek haar eventjes aan. "Maakt niet uit, maar, het is ene masterlijke dans" Hij pakte haar handen vast. "Ik leer het je well, laat je rustig en ontspannen meegaan op de maat" Hij keek haar wat vragend an, misschien wou ze het wel niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:37:00 GMT 2
Julie straalde. 'Ik zal mijn best doen...' Ze hield zijn handen stevig vast en rechtte haar rug. Ergens in een verre herrinering zag ze haar moeder met haar vader dansen. Ze was zo goed geweest... Al snel vervaagde de herrinnering weer.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:47:27 GMT 2
"Als je het maar probeert dan is het al goed" HIj glimlachte en legde zijn hand op haar zij. Zijn benen kwamen rustig in beweging. "Dit is het begin" Zei hijt egen haar teriwjl hij naar onderen keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:53:19 GMT 2
Julie keek ook, en volgde zijn bewegingen. Soepel en bekwaam, alsof ze dit al eerder had gedaan. Had ze dat ook? Was ze dat vergeten, maar had ook zij it ooit geleerd?' Haar benen bewogen als vanzelf met hem mee.
|
|