|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:21:27 GMT 2
Thobias krabbelde wat overeind en greep Lady bij haar halsband beet om te voorkomen dat ze nog andere wilde toeren uit ging halen. Hij zei iets in het bulgaars tegen haar, en ze ging rustig en nahijgend zitten. "Sorry, ze kan soms behoorlijk wild zijn.."
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 15:23:56 GMT 2
Saluka lachte en liet Dafd los. "Nou ja, ik hoop dat het geholpen heeft." Dafd rende zo snel hij kon terug naar zijn baasje. Hij klom langs zijn been omhoog naar zijn schouder. William aaide het beestje en glimlachte opgelucht.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:25:56 GMT 2
"Zeker, want nou hoef ik haar niet meer te zoeken. Bedankt." Zei hij en glimlachte even naar Saluka en krabbelde ondertussen lady wat achter haar oor die einderlijk een beetje tot rust was gekomen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:35:18 GMT 2
Saluka grijnste. "Mooi zo! En dat door alleen maar hier te zijn en Wills eekhoorn te jatten." Zei ze vrolijk. "Overgens, ik ben Saluka. Ik geloof niet dat ik jou ken."
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 17:39:18 GMT 2
Thobias glimlachte. "Nee maar dat kan vel kloppen. Thobias Goodkind." Stelde hij zich op zijn beurt voor en glimlachte even naar Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:49:08 GMT 2
"Leuk je te ontmoeten." Ze keek even naar Lady. "En ook om jou te ontmoeten vrolijk ding." Lachte ze. William keek van Saluka naar Thobias en toen even naar Dafd. "En ik ben William en ik denk dat ik jullie weer gezellig met zijn tweetjes laat."
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 17:51:58 GMT 2
Thobias glimlachte nog even naar William en ging toen weer gewoon zitten. Alsof Lady doorhad dat het over haar ging sprong ze weer op, voordat Thobias haar weer vast kon grijpen, en rende weer vrolijk blaffend op Saluka af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 18:11:16 GMT 2
Saluka lachte en bukte zich om haar te aaien. "Ow bent ben je toch een schatje. Een ontdeugend schatje, maar dat vind ik alleem maar leuker." Zei ze terwijl ze de hond aaide. William draaide zich om en liep op zijn gemakje weg.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 18:18:33 GMT 2
"Soms ook ceel irritant, als je caar kwijt bent, en je cier al amper de weg kent." Zei Thobias en moest toch grinniken om Saluka en Lady. Lady genoot wel van de aandacht en kwispelde wild.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 18:56:53 GMT 2
"Misschien Lady je maar wegwijs maken. Want zo te horen weet zij wel de weg hier, is het niet schoonheid." Ze keek vertederd naar de hond.
|
|