|
Post by Merel on Dec 13, 2007 23:28:46 GMT 2
"Oke, nou als je zin cebt, kunnen ve opzich vel vat gaan doen." Stelde hij voor en keek even rond. Hij zag Lady in de verte wat heb gerust stelde, ze moest niet te ver weggaan, en keek toen weer naar Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:48:01 GMT 2
"Ja, gezellig." Zei Saluka vrolijk. "Wat zullen we gaan doen, hondentemmer?" Ze keek hem uitgelaten aan met een grijns die niet van haar gezicht te slaan was.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 23:50:02 GMT 2
Thobias lachte. "Dat doe ik al vaak genoeg hoor. Wat anders een keer zou ook leuk zijn." ZEi hij grinnikend, maar had eigenlijk geen idee wat je nou het best kon doen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 0:06:37 GMT 2
"Ik neem aan dat we ongeveer hier moeten blijven, vanwege Lady dan." Zei ze nadenkend en fronste haar wenkbrauwen. "De meest simpele rede die ik kan verzinnen is gewoon praten."
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 0:14:06 GMT 2
"Mag maar hoeft niet, Lady komt altijd wel achter me aan.. Dus,.., misschien als je wat zin hebt in wat te drinken dan uuh--uuh kunnen we ook naar de drie bezemstelen gaan ofzo." Mompelde hij half en wat onhandig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 0:24:14 GMT 2
Salukas grijns verscheen weer op haar gezicht. "Ja, leuk. Leuk idee!" Ze sprong overeind. "Kom, kom!" Riep ze vrolijk en stak haar hand naar hem uit.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 0:25:40 GMT 2
Thobias was redelijk verbaast door haar maar grijnsde wel breed. Hij pakte haar hand vast. "Oke, maar ik trakteer." Zei hij beslist, dat hoorde noueenmaal.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 0:37:15 GMT 2
Saluka lachte. "Ja joh, wat jij wilt. Zolang je maar gelukkig bent." Ze trok hem overeind, zo goed als dat ging. "Weet je zeker dat Lady je wel volgt?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 1:39:13 GMT 2
Thobias glimlachte en begon rustig de richting op te lopen waarvan hij dacht dat goed was. "Vast vel, en anders kunnen ve dus als nog hondertemmer gaan spelen." Zei hij plagend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 19:55:13 GMT 2
"Of ik zoek William en jat zijn eekhoorn wel even." Ze grijnste. "Maar goed, ik vertrouw wel in je instict." Ze keek even of Lady opmerkte dat ze in beweging waren gekomen.
|
|