|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:07:04 GMT 2
Thobias grinnike over dat eerste, het tweede hoorde hij niet. Hij stond op en liep naar Saluka en Lady toe en krabbelde Lady achter haar oor. "Ach cet kan zo'n gestoord condje zijn." Grinnikte hij terwijl Lady Saluka ondertussen met puppyeyes aan keek en wild kwispelde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:11:26 GMT 2
Saluka knikte. Ze knipoogte naar Lady en legde vinger heel even op haar lip. Daarna keek ze weer op. "Zal ze vast en zeker wel van haar baasje overgenomen hebben."
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:18:15 GMT 2
Thobias keek haar aan. "Nou bedankt he." Zei hij grinnikend en gaf Saluka speels een zacht duwtje. Lady vond het wel genoeg en rende nu vervolgens weer luid blaffend achter een volgende vlinder aan die ze had zien vliegen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:38:18 GMT 2
Saluka keek Thobias quasi-verontwaardigd aan. "Nou zeg. Mij zomaar een duw geven. Dat bedoelde ik als een compliment hoor!" Ze keek Lady even na, maar richtte zich toen weer op THobias. "En toen begon het weer opnieuw."
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:40:30 GMT 2
"Maar ik bedankte je toch?" Vroeg Thobias verbaast, niet dat hij dat er ook echt mee bedoelde.. "Tja, alleen ceb je deze keer geen eekhoorn!" Zei hij plagerig en keek Lady ook even na en vervolgens lachend naar Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:00:18 GMT 2
Saluka haalde haar schouders op. "Nou vooruit. Ik vergeef het je." Ze grijnste. "Maar misschien komt ze wel als je roept. Of als ze merkt dat ze weer geaait kan worden."
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 23:05:28 GMT 2
"Gelukkig maar." Zei hij glimlachend. "Maar misschien is het maar goed als ze even uitraast, anders ze straks in de leerlingenkamer te druk. Zullen de andere niet zo leuk vinden." Zei hij met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:12:25 GMT 2
Saluka lachte knikkent. "Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. Wat ga jij ondertussen doen? Of ga je samen met haar meerennen?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 23:15:09 GMT 2
" Ik veet niet echt.. Vaar ik zin in ceb denk ik. En vat ga jij doen? Tenzij je niks te doen cebt, kunnen ve samen vat gaan doen als je vil.." Zei hij met een glimlach en keek Saluka glimlachend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:19:51 GMT 2
Saluka beantwoorde zijn glimlach. "Nee ik heb niet echt iets te doen. Ik zou met een vriend van me iets gaan doen. Maar die gaat nu ineens met zijn vriendin weg, dus dat ging niet door. Ja en dan is je agenda ineens leeg."
|
|