|
Post by Merel on Dec 12, 2007 14:00:35 GMT 2
"Lady.. LADY! Come Here!" Thobias keek in het rond en riep ondertussen zijn puppy. De kleine Lady was er weer eens vandoor gegaan, en Thobias kon haar nu dus gaan zoeken. Aangezien hij het schoolterrein maar half kende, was de kans ook nog eens groot dat hij zou verdwalen. Hij zuchte en ging bij een boom in de buurt zitten, neit wetend dat dat de beukwilg was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 14:42:21 GMT 2
Saluka grijnste toen ze de jongen zag en hoorde roepen. Ze liep stil op hem af en bleef op een klein eindje staan. "Hulp nodig?" Vroeg ze smalend.
Met een eekhoorn op zijn hoofd liep William door het gras. Hij hoorde de stemmen wel, maar had even geen behoefte om erop te reageren. Al zou het niet onwaarschijnlijk zijn dat de vrouwenstem die hij hoorde hem niet lang zou negeren.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 14:47:28 GMT 2
Thobias keek op toen hij iemand hoorde. Hij glimlachte even. "Mag.. Maar ic denk dat je dan nog vel even aan cet zoeken bent.. " Zei hij en leunde iets achterover. Hij wist dat Lady altijd overal en nergens was. Lady was achter Saluka aan gelopen en knalde tegen haar op toen ze stil stond. Ze blafte even en rende toen weer achter een vlinder aan. "Dat beodel ik." Zei Thobias grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 14:50:38 GMT 2
"Ach, daar moet toch een oplossing voor zijn." Lachte Saluka en keek naar de hond. Haar blik vervolgde zich naar William en Dafd. Er verscheen een grijns op haar gezicht. "Ik heb wel een idee." Ze rende naar William en viste de eekhoorn van zijn hoofd. "Ik leen hem even hoor." Zei ze voor ze weer terug rende.
William keek Saluka stomverbaasd aan. "Euhm.... wat ga je met mijn eekhoorn doen?" Vroeg hij teriwjl hij achter haar aanliep.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 14:54:31 GMT 2
[trouwens william is idd een schat XD ]
Thobias keek Saluka na. "Een eekcoorn.. Die zie je ook niet vaak." Merkte hij met een glimlach op. Hij vond het wel coole dieren. "Vat ben je van plan?" vroeg hij nieuwsgierig terwijl je zijn Bulgaarse accent duidelijk kon horen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 14:59:45 GMT 2
(INDERDAAD!!!! ) Saluka knipoogte. "Let maar op." Ze bukte en hield Dafd naar voren. "Kijk eens Lady." Ze bewoog de eekhoorn op en neer. William sloeg Saluka wantrouwend gaande. "Ik hoop dat je weet wat je doet." Mompelde hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:03:02 GMT 2
Thobias ging weer wat rechterop zitten en keek vragend naar Saluka en het eekhoorntje naar wat ze van plan was. Lady was niet meer geinterresteerd in de vlinder en keek nu naar de eekhoorn. Ze kwispelde speels en blafte vrolijk naar het eekhoorntje. Thobias grinnikte. "Ze reageert vel."
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 15:07:12 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "Ik hoop niet te fel. Denk je dat ze knaagdierenbrokjes lust in plaats van eekhoorn?" Vroeg hij terwijl hij een handje brokjes uit zijn zak haalde. Saluka glimlachte. "Rustig WIll. Ik laat haar hem niets toen. Vertrouw me nou maar." "Je weet dat ik je niet vertrouw." Veruchtte hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:10:39 GMT 2
"Vees gerust.. Lady doet nog nieteens een vlieg kwaad." Zei Thobias en keek naar Lady die steeds iets dichter naar Dafd toe kroop. Toen begon ze rondjes om Saluka heen te rennen. "Hyper beest." Zuchte Thobias grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 15:14:35 GMT 2
Saluka bleef op haar hurken zitten en keek naar Lady. "Kijk eens. Hij vind het vast leuk om te spelen." Dafd maakte even een angstig geluidje. "Luka. Doe maar even niet. Hij vind het niet leuk." In zijn stem weerklonk vaag iets van bezorgdheid.
|
|