|
Post by Merel on Dec 12, 2007 19:02:14 GMT 2
Thobias grinnikte. "Ach misschien is ze inderdaad nog niet zo'n slechte gits." Zei hij en keek naar Lady die het allemaal wel prima vond. "Veet Vel dat je nu niet snel meer van caar af komt!" Waarschuwde hij lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 22:16:11 GMT 2
Saluka haalde haar schouders op. "Nou, ik denk dat ik haar dan maar houden he." Zei ze plagend en aaide Lady over haar neus. "Nee, ze wilt vast veel liever bij haar baasje zijn dan bij een vreemd meisje."
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 15:08:31 GMT 2
Thobias grinnikte. "Ze cerkent je nu zo ie zo vel overal. Ga daar maar vanuit." Zei Hij en glimlachte. "Maar ic denk toch dat ic caar cou als je cet niet erg vind." Antwoorde hij grijnzend op haar. Lady ging op haar rug liggen en bleef wild kwispelen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 19:46:15 GMT 2
"Ligt eraan. Wil je haar nu meteen terug of zometeen? Want op dit moment vind ze mij liever dan jou geloof ik." Saluka aaide Lady over haar buik en lachte om haar vrolijkheid. Ze grijnste daarna even naar Thobias/
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 20:41:12 GMT 2
Thobias keek van Saluka naar Lady en weer terug en grinnikte. "Doe maar straks, vant ik denk niet dat ik dat nu voor elkaar krijg." Zei hij met een veel betekenende blik op Lady en glimlachte toen weer naar Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 20:47:23 GMT 2
Saluka grijnste breed. "Inderdaad." Ze keek naar Lady. "Lig je lekker schoonheid?" Ze kriebelde even onder haat poot voor ze weer over haar buik aaide.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 20:49:13 GMT 2
Thobias grinnikte. "Volgens mij vord ik vervangen." Zei hij en kon een glimlach niet onderdrukken. Lady kwispelde nogsteeds wild en blafte af en toe even kort.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 21:32:50 GMT 2
Saluka lachte. "Ah, nu vind ik je zielig." Ze porde Lady. "Misschien moet je even naar je baasje gaan, Lady. Volgens mij mist hij je."
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 21:40:06 GMT 2
Lady kwam overeind maar was niet van plan terug te gaan naar Thobias. In plaats daarvan bleef ze bij Saluka zitten en blafte vrolijk naar haar. Thobias lachte. "Ic denk niet dat ze vil." Zei hij en keek grinnikend naar Lady en Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:02:56 GMT 2
"Maar ik vind je baasje heel zielig en dat is toch niet leuk?" Ze sprak met een troetelstem tegen de hond. "Maar hij is wel schattig als hij zielig is." Voegde ze er zacht aan toe.
|
|