|
Post by Krista - on May 25, 2007 20:19:54 GMT 2
"Twee problemen, Drac" zei Florian met een grijns op zijn gezicht terwijl hij met Draconic meeliep, achteruit zodat hij nog steeds voor hem stond. "Een, ik ben geen griffoendor, en twee, ik ben juist van plan je te vervelen. Leuk he?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 20:31:44 GMT 2
Draconic izchtte diep en plantte toen zijn vuist midden in eht gezicht van Florian. 'Dat was waar ook. Je bent er een van die Huffelpuffer. Nog beter. Gedraag je als een en ga weg.' Hij draaide zich om, de jongen volledig negerend.
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 20:48:10 GMT 2
Rachanna keek naar Florian die nu een rode plek in zijn gezicht begon te krijgen. "Aah, Dat wou ik net gaan doen!" Zei ze met een flauwe grijns. Ze liep met Draconic mee. "Wat is er dan met Meera?" ze negeerde Florian weer.
Steve werd knalrood. "Problemen waarom?" Zei hij voorzichtig fluisterend. Hij keek naar Shirie, ze was wel mooi. Hij werd nog roder. Maar wat was het probleem nou? Hij had toch niks gedaan? Hij liep hier alleen? Hij keek Shirie vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 20:56:20 GMT 2
Shirie liet hem los en wees naar de Zwaderaars. Ze kwam iets achter de bomen vandaan en keek naar Florian. Die lul... Ze vervloekte Draconic in gedachten, maar zonder toverstok hd dat geen zin. 'Ze vechtend met alles dat geen Zwaderaar is. Of ze halen van die rotgeintjes uit...' Ze snoof.
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:00:05 GMT 2
Steve zuchte even zacht van verlichting toen hij los werd gelaten en keek toen in de richting waar Shirie wees. "En wat wou je er tegen gaan doen?" Vroeg hij zich af. Hijzelf was zo dom geweest om zijn toverstok binnen te laten liggen, al was dat voor hem niet z'n probleem. Misschien kon hij Shirie nog wel even helpen ook. Hij hield niet van vechten maar die Draconic, Rachanna en Chloë mocht hij totaal niet. Meera iets minder. Hij keek haar vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 21:06:25 GMT 2
Shirie zuchtte. 'Draconic vermoorden is strafbaar. Als Florian nou weg zou gaan... dan zou ik hem wel helpen. Maar als een van hen hem nog een keer aanraakt...' Ze wilde niet vechten... maar als het moest...
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:18:14 GMT 2
Steve grinnikte zacht. Ook meteen zo heldhaftig. "Ja vermoorden is strafbaar. Hoe wou je hem aanvallen? Met de bloote hand of heb je wel je toverstaf bij je?" Vroeg hij en keek haar onderzoekend aan. Daarna gluurde hij om de boom heen en keek naar Florian. Hij was ook gewoon gek dat hij zoiets deed ook.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:32:26 GMT 2
"Wacht eens even!" schreeuwde Florian opeens, gewekt door een plotselinge ingeving "Ik ben dus nog echt niét klaar met jou! arrogant stuk vreten!"
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:46:02 GMT 2
Dat vond Rachanna genoeg. Ze draaide zich razendsnel om en gaf hem een keiharde dreun in zijn gezicht met haar vuist. "Houd je achterlijke kop eens ja! We willen hier even rustig praten en we hebben geen zin in zo'n achterlijke gast die denkt dat hij geweldig is, dus donder even op!" Brulde ze naar hem.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 22:08:28 GMT 2
Florian was een moment stil maar staarde Rachanna brutaal aan. Een knop in hem leek wel omgedraaid te zijn, waardoor hij nu alles ging zeggen wat maar in hem op kwam "Dat zei je twee keer, achterlijk" zei hij met een brede grijns. Hij wist wel dat hij enorme ruzie aan het uitlokken was, maar dat gevoel zat ergens in zijn achterhoofd, en hij hechtte er niet echt veel waarde aan.
|
|