|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 22:56:38 GMT 2
Hij liet met tegenzin haar lippen los. ''Dat doe je toch al?'' Zei hij terwijl hij gemeen gliamlchte. Hij ahd er eigenlijk niet aan gedacht, maargoed. ''Bij jou kan ik tenminste de ritme voelen'' Zei hij terwijl hij zijn hand over haar rug naar beneden liet gaan. Hij glimlachte, zou hij eigenlijk nog wel een hark willen?
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 23:03:50 GMT 2
Shirie glimlachte. Zo gemakkelijk zou het neit worden! ze negeerde dat haar ahrt klopte alsof ze kilometers had gerent en het warme gevoel in haar buik. Ze draaide zich half om en liet hem los. Met een speelse blik liep ze van hem weg en trok zich op een bak. Ze kruiste aar benen en glimalchte uitdagend. 'Nee, ik ben heir als een vriendin. Ik kom je steunen en troosten. Ik bedoel, hoe kunnen we verwachten dat koudbloedigen ons kunnen verwarmen? Je kan geen kikker aan een leeuw koppelen! Of een salamander aan een wolf.' Ze ging emt een hand door haar haren e liet ze sierlijk weer op hun plek vallen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 8:22:13 GMT 2
Hij keek haar even na terwijl hij zijn buik voelde tintelen. Ze liet zijn hart op hol slaan, wist ze het dan niet. Deze latino had die latina nodig. ''We weten allebei dat we niet van elkaar af kunnen blijven. Nee daarom, Shirie, zie je het dan niet. We zijn gemaakt voor elkaar, ik heb geen hark nodig, ik heb jou nodig. Kijk dan ik smelt voor je, en God heeft dit zo verdeld. Daarom liep alles mis'' Zei hij terwijl hij haar ankeek. Hij deed zijn handen in zijn zak.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:22:58 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Misschien wel.' Elegant liet ze zich weer van de bak afzakken en leunde ontspannen ertegen aan. 'Misschien meoten we idnerdaad weer bij elkaar zijn, maar tegelijk, wat als het weer uit gaat? Ik kan me moeilijk aan een persoon binden, maar zonder je verder meoten...' Ze schudde haar hoofd. 'Nee.' Ze kwam lagzaam op hem af. 'daarvoor heb ik je veel te veel gemist.' Een enkele vinger over zijn wang.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 12:27:22 GMT 2
Hij bleef haar aanstaren, misschien moesten ze alles vergeten.Maar dat kon niet, het was misschien gewoon beter als ze weer bij elkaar waren. ''Of, we nemen gewoon niet'' Zei hij, dan had zij geen bindings angst, en konden ze doen wat ze wilde. Een wereld zonder haar zou hij zich niet kunnen voorstellen. Zijn hand liet hij over haar bovenarm gaan terwijl hij weer rilde en het warm kreeg. ''Het verlangen kan ik niet wegstoppen'' Zei hij terwijl hij haar weer aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:29:44 GMT 2
Shirie alachte triomfantelijk. Ze vleidde zich tegen hem aan en kuste zacht zijn wangen. 'Dat is beter. Aan een jongen kan ik me neit binden, maar ik zou je met alle leifde bij me hebben, zonder me ergens zorgen over heoven te maken als ik met een andere jongen ben.' zachtjes, met het puntje van haar tong ging ze over zijn lippen en keek hem uitdagend aan. Dis was presiec waar ze op gehoopt had!
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 12:33:13 GMT 2
Hij leit een genietend geluidje ontsnappen terwijl zijn hand weer om zjin middel ging. ''Eindelijk weer die heerlijke nachten samen'' Zei hij zacht in haar oor terwijl hij met één vinger over haar rug ging. Hij glimalchte tevreden terwijl hij met zijn lipppen naar haar hals ging en daar haar zwakke plekje begon te zoeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:42:48 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Dat zeker, maar nog steeds, ik ga neit verder dan anders, dat weet je.' Ze knipoogde. 'Met een schoonheid als ik weeet je nooit of een jongen je gebruikt, of werkelijk van je houdt. Ook bij jou blijf ik daaraan twijfelen. 'Ze lachte speels en streek met haar hand door zijn haar. (tjah, 17 xD)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 12:46:03 GMT 2
Hij glimalchte naar haar terwijl hij lansg ahar heen keek. ''Ik ga zelf ook niet verder'' Zei hij zacht, ditmaals weer zacht in haar oor. Zijn hand bereikte haar kont waar hij speels in kneep. ''Ik twijfel of jij mij niet gebruikt'' Hij beet zachtjes in haar oorlel terwijl hij daarna haar weer aankeek. ''Waarom zou ik je gebruiken, je weet zelf dat er maar één Spaanse schoonheid op deze wereld rondloopt'' Slijmde hij terwijl hij haar zachte lippen weer zoende.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:54:30 GMT 2
Shirie lachte. 'Dat is waar.' Ze streek zacht met haar hand over zijn bil en toen wee omhoog. 'Er is er maar een zoals ik. En je hebt ook gelijk wat het gebruiken betreft. ik bedoel, er is hier niemand die aan jou kan tippen. Dus ik heb je wel nodig. Alleen jij begrijpt mij.' Ze zoende zijn lippen, traag, zacht en uitdagend.
|
|