|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 12:57:31 GMT 2
''Je hebt helemaal geljik. Wie zou er nou aan zo'n lekkere latina kunnen tippen. Misschien wor dje wel mijn vrouw'' Zei hij plagend terwijl hij zacht op haar lip beet en daarna zijn tong naar binnen deed bij haar. Misschien was het inderdaad toch nog mogelijk dat ze bij elkaar bleven, ze zouden elkaar niet kunnen verlaten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 13:00:54 GMT 2
Shirie beantwoordde zijn kus met haar eigen tong. Hij was zo zoet... Wie waren al die adnere jongens ook alweer? Waren er eigenlijk wel adnere jongens? Had ze dat niet verzonnen, om zichzelf bezig te houden? Er kon toch niemanda nders zijn dan hij? Ze sloot haar ogen en begon met haar vingers door zijn haar te kroelen. Ze drukte haar beken tegende zijne en vergrote daardoor haar s-vorm nog meer.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 13:04:17 GMT 2
Wat had hij wel niet gedacht toen hij net die anderen meisjes had. Niks kon tippen aan een Spaanse beauty, woorden waren tekort ervoor. Hij gleed met zijn duimen in haar rok terwijl hij haar daarna iets ruwer zoende. Hij begon te zweten, van de warmte van hun lichamen. Hij verbrak de kus terwijl hij haar aankeek. ''Ik heb je gemist'' Zei hij zacht terwijl hij haar daarna weer vurig terug zoende.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 13:08:27 GMT 2
Ze trok hem zo dicht tegen zich aan dat ze bijna in zijn lichaam verdween. Warm. Hij was warm. 'Ik jou ook,'hijgde ze lichtjes. Ze glimlachte. 'MEt jou zal ik het hier nooit meer koud hebben. Schatje, waar was je!' Ze streek met haar neus over de zijne en zoende hem weer met een vurigheid die ze zich herinnerde. De zon die zakte in de blauwe oceaan. Het warme zand onder heer blote voeten. Niets dan haar bikini en zijn zwembroek. Weten dat de tijd zal stilstaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 13:20:03 GMT 2
Hij duwde haar ruw tegen een plantenbak terwijl hij haar terugzoende. Hij ademde snel en hij verbrak te kus om wat te kunnen zeggen. ''Ik was hier, in je hart'' Zei hij terwijl hij haar tegen de wand van de kas aanduwde. Hij zoog nu zacht op haar lip terwijl hij weer de gedachte terugkreeg van rveoger. Samen, onder de Spaande zon. In het warme zand, hun handen verstrengeld in elkaar. zijn handen gleden omhoog in haar shirt terwijl hij daarna haar lippen likte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 13:52:50 GMT 2
Shirie rilde. 'Wat ben je weer snel.' Ze hijgde nu echt. Ze ahd eht warm.. het was een wonder! Al hoewel... met Manuel naast haar, voor haar achter haar... ze ahd geen idee waar hij was. Het voelde alsof hij overal was, en ze vond het fijn. Zacht leunde ze naar achter en wierp hem een blik toe die zowel verlangend als uitdagend was. Ze vroeg zich af hoeveel ze zou toestaan. ergens was ze bang... dat het veel zou worden. Was hij niet de enige met wie ze verder was gegaan?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 13:57:39 GMT 2
Hijgend keek hij haar aan terwijl hij glimalchte. ''Als we te snel gaan moet je het zeggen'' Zei hij terwijl hij zijn hand weer om haar middellegde. Zijn lippen gingen weer naar haar hals terwijl hij haar daar begon te zoenen. Hij keek haar daarna weer aan terwijl er een speelse uitdrukking op zijn gezicht stond. Hij wou niet te ver gaan, dat was hij nooit gegaan. Meer dan aanrakingen en zoenen ging het ook niet. ''Kom je trouwens in de vakantie weer naar me toe'' Vroeg hij aan haar terwijl hij met zijn neus over haar wang ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:04:14 GMT 2
'ja.'Haar stem was zwak en ze vervloekte zichzelf daarvoor. Wat kon ze anders. Ze wist dat hij veilig was, maar toch... Zacht bewoog ze haar hadnen over zijn buik heen. 'Ik dacht dat ik je kon vergeten,'zei ze zacht,'ik dacht dat ik kon stoppen met van je te houden als ik je maar niet zag.' Ze had het een alnge tijd geloofd, maar als ze eenzaam voer het strand liep, of donkere krullen zag, dan miste ze hem.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 14:07:10 GMT 2
Zijn lippen gingen van de haarre terwijl zijn handen op haar middel lagen. Hij kon haar niet vergeten, nooit gedaan ook. Misschien washet ook maar beter dat ze naar elkaar verlangden, dat ze elkaar voor even hadden verlaten. ''Schatje, het geeft niet. Misschien is het beter geweest, we verlangen weer naar elkaar'' Zei hij en voordat ze iets terug kon zeggen drukte hij zijn lippen weer op die van haar. Nee, Spaanse hete dames kon je niet vergeten, vooral zij niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:09:08 GMT 2
Shirie glimalchte. Ze sloeg haar armen om hem heen en zoende terug. Nu neit emt de vurigheid en passie die ze daarstraks had gevoelt, maar met de liefde die in volle hevigheid was terug gekeerd. Haar ogen sloten zich en ze waande zich weer op het strand. Alleen zij tweetjes. Het was warm, zoals altijd. de wind waaide, maar dat maakte het alleen maar beter.
|
|