|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 14:13:20 GMT 2
Hij voelde de lifde in de zoen, en hij zoende haar met de Spaanse liefde die hij voorheen voor haar had gevoeld, terug. Hijliet haar genieten, terwijl zij dat ook bij hem deed. Als iemand hierachter kwam, dan hingen ze, maar dat maakte hem geen moer uit. Hij voelde de zon van het strand op een twee komen terwijl hij har hand op het strand weer voelde, haar lieve woorden en zachte aanrakingen. Hij rilde weer even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:17:09 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Was het verstandig om hier overdag bij elkaar te komen?' In haar stem klonk geen enkel berouw. Ze leefde voor het overtrden van regels. Daarbij, ze was veel te graag bij hem en ergens... heel ergens, maakte dit het alleen nog mar spannender. 'De lessen hier zijn zo saai, de herrinnering ana jou zal die lessen wel dragelijk maken...' Ze glimalchte speels en begon de krulletjes is zijn haar met haar vinger te volgen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 14:27:41 GMT 2
Hij knikte. ''Wat denk je, voel je de Spaanse warmte en liefde niet. Ik voel me heerlijk, als we dit niet hadden gedaan. Dan weer ik het niet meer'' Hij keek haar met een verliefd gezicht aan terwijl hij daarna haar wang zoende. Hij was bang dat iemand hun zou betrappen, maar dat was juist nog leuker geweest. Hij wist niet hoe hij zich voelde, hij voelde zich geweldig, perfect. Zonder haar was er geen leven. ''Door jou zal alles makkelijker gaan lieverd'' Zei hij terwijl hij een zachte kus op haar voorhoofd drukte. Zijn hand vestrengelde hij in de haarre terwijl hij genoot.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:31:12 GMT 2
Shirie knikte. 'Je hebt gelijk. Nu zal het allemala weer goed zijn. Ergens in mij zit het aengelse bloed. Alleen daardoor overleef ik het hier al maanden. Nu ik jou weer bij me heb...' Ze schudde haar hoofd. 'ik zou bijna vragen of we opnieuw kunnen beginnen. Het is neit verstandig... -Je bent smoorverliefd op Tom!-maar ergens zou ik willen dat het wel zo was. 'ik wil weer bij je zijn, altijd.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 14:34:07 GMT 2
Ze bleef altijd de Spaande latina. ''Je blijft altijd de spaanse latine, Shirie. Daar kan je niet onderuit. Ik overleef het omdat ik het wlel zou moeten. Maar met jou zou het nog beter gaan. Maar, of ze ooit opnieuw konnen beginnen zou hij niet weten. ''Shirie, jij hebt andere dingen aan je hoofd, en ik ook. Ik wil je graag bij me hebben. Maar, ik denk dat je je aandacht aan anderen moet schenken'' Zei hij zacht terwijl hij zijn hand door haar haar liet gaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 19:24:32 GMT 2
Dit kwam hard aan. Shirie draaide haar hoofd van hem weg. 'Misschien heb je gelijk. Misschien zou een jongen niet genoeg voor me zijn...' Toch ahdden zijn woorden haar gekwetst. Ze had gedacht dat hij haar net zo graag terug wilde als zij hem....
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 19:31:30 GMT 2
Hij draaide haar hoofd terug en legde zijn duim op haar onderlip. ''Waarom zeg je dat, je weet zelf dat je perfect bent, en dat niemand aan jou Spanish Blood kan tippen. Je bent het perfecte meisje, en jij verdiend een latino, niet een koudbleodige'' Zei hij, hopend dat ze dit niet verkeerd opnam. Hij keek haar aan terwijl hij zijn hand weghaalde en een haar een kus gaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 20:10:00 GMT 2
Shirie knikte langzaam. 'Misschien wel. Perfect, jah. Spanisch Blood? Gelukkig wel.' Ze grinnikte. 'Stel je voor dat ik ook zo koud was...' Ze keek op. Haar bruine ogen glommen, maar er schuilde wat verdret in. Ze waren iets donkerder geworden. 'Ik heb inderdaad meer jongens nodig. maar ergens.... voelde het ook zo vertrouwt. De gedachte aan jou...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 20:15:02 GMT 2
Hij glimalchte terwijl hij van het ene naar het andere oog keek. ''Spanish inderdaad, als je koudbloedig was geweest, zag je er niet lekker uit'' Zei hij terwijl hij naar liefdevol aankeek. Hij schudde daarna zijn hoofd. ''Het is niet erg, je bent jong, we zijn allebei jong. Je mag doen en laten wat je niet kunt. Maar heb blijft vertrouwd, omdat het gewoon bij de Spaanse liefde hoort'' Zei hij terwijl hij haar nog dieper in haar bruine ogen aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 20:19:52 GMT 2
Shirie glimlachte. 'waarom heb jij toch altijd gelijk? 'Zuchtte ze. Toen sloeg ze haar armen weer om hem heen en trok zich dicht tegen hem aan. 'Je bent zo lief. Misschien dat er ooit nog eens een kans is tussen ons. Zodra we er allebei klaar voor zijn. maar voor nu, zijn we er dan gewoon, als we elkaar nodig hebben?'
|
|