|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 20:22:26 GMT 2
HIj grinnikte. ''Omdat ik een nerd ben, weet je nog'' Zei hij terwijl zijn armen nu weer om haar middel lagen. Hij gaf haar een zachte kus. ''I'm always ready, babe. Voor jou altijd. Ik ben er altijd voor je, als vreind, alles wat je maar wilt'' Zei ij terwijl hij glimalchte. ''Je bent beeldschoon. Ik mag trots zijn'' Zei hij terwijl zijn ogen straalden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 21:24:02 GMT 2
Shirie keek hem vreemd aan. 'een enrd? Daar herinner ik me niks van. Ik herinner me alleen een knappe, romantische jongen die af en toe verlegen was aan eht begin, maar door mijn aandacht steeds zelfverzekerder werd.' Arrogantie kon mensen afschrikken, maar Shirie tro het aan. Laat ze maar denken dat ze goed zijn, ik wind ze allemaal om mijn vinger! Ze zoende hem terug en sloot haar ogen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 21:26:33 GMT 2
Hij glimlachte. ''Heb je dat niet gezien, zit de hele tijd in mijn boeken. Maar bij jou kan ik iemand anders zijn, de Spaanse hete jongen'' Zei hij met een glimlach. Zijn hand gleed naar haar kont en zoende haar terug. Hij ovnd het fijn wat ze deed, hoe ze wat zei. Hij vond alles perfect aan haar, van top tot teen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 21:30:05 GMT 2
'Manuel,' zei ze zacht. Ze proefde zijn naam en leit het rollen. Haar accent loslatend. Ze probeerde het altijd te onderdrukken als ze engels sprak, maar zijn naam, daar kon ze het op loslaten. Ze gloimlachte. 'Lees jij maar lekker boeken, dat doe ik ook. Als ik niet sport, aan het kloten ben, shop, of jongens versier.' Ze knipoogde. Zelf kon ze verdwalen in een boek. Zichzelf kwijtraken en pas weer terug vinden als eht uit was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 21:36:09 GMT 2
Hij genoot van haar uitspraak en glimlachte naar haar. Hij drukte zijn lippen wee rop de haarre en liet die weer los toen ze wat wou zgegen. ''Het is gewoon, zo geweldig. Maa rmensen vinden me raar, behalve jij'' Zei hij terwijl hij naar haar lichaam keek en het weer warm kreeg. Hij wou die Spaanse strandwandelingen weer, alles wat met zijn geboorteland te maken had. ''Ik wil je terug Shirie, nu en voor altijd'' Zei hij terwijl hij zijn lippen weer in tegen haar hals drukte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 23:04:31 GMT 2
Shirie rilde. 'PAs nou maar op. Het klinkt bijna alsof je me ten huwelijk vraagt.' En ik zou er zelfs nog ja op antwoorden ook, maar het even later weer verbreken... waarschijnlijk... Ze wreef met haar warme handen over zin nek en schoduers. 'Je bent neit raar, je bent perfect. Ik ben degene die niet spoort. Wees maar blij, dat je neit alles van mij weet.' Een steek. Niet alleen van haar eigen schaamte, maar ook van verdriet. Even staarde Shirie hem verbaasd aan. Ze wist niet dat Spirit tot deze gevoelens instaat was...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2007 11:52:44 GMT 2
Hij glimlachte. ''Als we er klaar voor zijn'' Zei hij zacht terwijl hij genoot van haar aanrakingen. Hij gaf haar een kus op haar wang en keek haar toen weer aan. ''Niet iedereen heet Shirie, jij vind mij perfect, maar anderen'' Hij keek haar een terwijl hij aan haar buik friemelde. Hij wou ook niet alles van haar weten, hij wou erachter komen, zodat het spannend was. Met zijn neus ging hij over haar wang terwijl hij haar daarna weer aankeek. ''Deze worden zullen hard aankomen, en je zult schrikken. Maar ik hou weer van je'' Zei hij zacht terwijl hij haar wou zien. Zijn hand ging door haar haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 16:48:35 GMT 2
Shirie voelde hoe haar hart en sprongetje maakte. Ze glimlachte en antwoordde: 'Je zal dit nog een grotere schok vinden, ik ook van jou.' Ik ben je niet waard Pijn. Woede. Verdriet. Een steek ging door Shiries borst en ze legde haar hand erop. Je weet wat ik bedoel. Geen antwoord. Ze keek weer ope en glimalchte naar Manuel, maar deze keer was het neit oprecht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2007 16:51:18 GMT 2
Hij glimalchte naar haar, maar ergensv oelde het niet vertrouwed. Hij wist neit hoe hij zich hierbij moest voelen. Goed, slecht? Hij gaf haar een kus en liet haar rustig los. ''Ik weet het niet, ik kan het niet meer'' Zei hij zacht terwijl hij haar aankeek. Het voelde nu neit mer vertrouwd. ''Wees eerlijk, hou je echt van me?'' Zei hij zacht terwijl hij met zijn hand over haar wang ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 16:56:27 GMT 2
Shirie keke hem aan. 'Ja, dat doe ik echt. Ik denk alleen...' Ze draaide zich om. Nu werd het tijd. Ze was hem al die tijd al de verklaring schuldig waarom ze eht met hem had uitgemaakt. In haar gromde Spirit waarschuwend, maar Shirie negeerde hem. Ze haadle diep adem. Met haar rug naar hem toe zei ze: 'Ik weet noiet of je gevoelens voor mij blijven wat ze zijn, zodra je de waarheid kent. Er zijn er zo weinig die dat doen, maar vaak, als ze erachter komen, dan rennen ze weg.' Stilte. 'ik kan er neit op rekenen dat het bij jou anders zal zijn.'
|
|