|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:55:57 GMT 2
Eigenlijk was hij weer verliefd geworden op Shirie, zonder dat hij er zelf erg in had. Hij stond nu ergens achter palmbomen en voelde de warmte op zijn lichaam. Hij had zich, gewoon gekleed zoals engelsen zich kleedde maar dat werd hema l gauw te warm. Hij trok zijn vest uit, hij had een echt Spaans hempje aan terwijl hij wachtte. niemand had hem begrepen, behalve een Spaanse, Shirie dus. Hopelijk zouz e nu wel kunnen binden, en zouden ze weer bij elkaar komen. Hij deed zijn haar ahcter zijn oor terwijl hij even om zich heen keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:19:49 GMT 2
Shirie had al haar kelren tien keer aan en uit gehad, voor ze eht juiste aan had. Het was een zwart spijkerrokje, kort, maar net neit te, met een doorschijnend groen shirt eroverheen. Het ahd lange mouwen, die tot over haar handen kwamen. Het was van een heel zachte en lichte stof gemaakt. daaronder droeg ze een lichtgroen spaghettie band truitje. Ze droeg nog een zwarte sjaal, die ze als riem droeg. De uiteinden zwierden langs haar blote, bruine benen. Har donekre haren golvend over haar rug, en een pluk, even licht als de strepen door haar dikke haardos, viel over haar borst. Ze zag Manuel al van een afstand. haar ahrt klopte snel. waarom ahd ze hem ooit aan de kant gezet? Zelfverzekerd, maar met een sierlijke tred, liep ze op haar hakjes, die met zwarte touwtjes tot haar knieen kwamen. Ze glimalchte leifjes naar Manuel toen ze bij hem was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 22:23:10 GMT 2
Hij horde hak geluiden en keek op toen Shirie voor hem stond. Hij kreeg het even nog warmer en glimlachte tevreden. ''Ola'' Zei hij terwijl hij naar haar keek. Hij beet even op zijn lip. Waarom had ze het ooit uitgemaakt? Maar het maakte niets uit, ze waren nog goede vreinden gebleven. ''Eindelijk een Spanish Babe'' Zei hij terwijl hij uitdagend glimlachte naar haar. Hij keek haar weer aan terwijl hij knikte naar haar. ''Die engelsen begrijpen ons echt niet weet je'' Zei hij terwijl hij zijn ketting greep en die vasthield.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:27:38 GMT 2
Shirie knikte. Ze glimlachte warm naar hem. 'Alof die koudbloedige harken ooit de echte passie zouden kunnen geven waar wij naar verlangen.' Ze keek heme even diep in de ogen en streek een pluk uit haar gezicht. 'Je zou weer eens mee naar Cuba meoten. Ik heb mijn huis nu helemaal ingericht. Het ziet er nu echt uit als een huis.' Ze glimalchte. 'ik ben zo blij weg te zijn bij mijn moeder. Herinner je haar nog?' Ze sprak over deze odenrwerpen, simpelweg, omdat ze de drang om zich tegen hem aan te drukken adners neit kon weerstaan. Hij was warm.. en mooi en zacht...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 22:35:20 GMT 2
Hij grinnikte. ''Maarja, ik ben nu eenmaal een tovenaar. Dus ik zou me moeten gedragen. Als een hark'' Dat laatste zei hij op een rare toon terwijl hij naar haar keek. Hij rilde even toen ze hem aanraakte. ''Wij verlangen naar ritme in onze liefde. En niet een hark'' Zei hij terwijl hij daar maar wat stond. ''Ik ga rgaag mee, heel rgaag zelfs. En ja, ik mocht haar niet. Ze gaf me, de rillingen'' Hij moest antwoor dgeven, anders zou hij zo smelten voor haar. Hij wou haar voelen, simpelweg omdat ze, zo lekker was. Hij beet weer opz ijn lip terwijl hij haar aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:39:19 GMT 2
Shirie rilde. Ze glimlachte en deed een stap naar voren. 'Ik ben echt blij dat ik ben weggelopen. Ze ahd je neit goedgekeurd, ze vond je te knap. ik vond je neit te kanp, ik vond je perfect.' Ze keek even weg en kon een lachje neit onderdrukken. Ze keek hem aan, met haar grote lichtbruine ogen. Ze straalden. 'Waarom heb ik ookal weer gezegd dat ik ruimte wilde? elke stap bij jou vandaan krijg ik het kouder.. wat kan ik nou leiver willen dan dicht bij jou zijn?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 22:43:33 GMT 2
Zijn glimlach ging van oor tot oor. ''Mijn vader heeft je ook niet geaccepteerd. Omdat we beide anders waren. Maar mijn moeder vond je geweldig, prachtig.'' zei hij hij kon het niet laten, hij gleed met zijn hand ove rhaar wang terwijl die naar beneden ging over haar bruine haar. ''Omdat we beide perfect waren, en jij je niet kon binden'' Zei hij zacht terwijl zijn glimalch wegstierf terwijl hij haar verlangend aankeek. Hij voelde haar warme huid en rilde opnieuw. Hij had zin om die Spaanse lippen vol verlangen te zoenen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:47:35 GMT 2
Shirie als eht velangen in zijn ogen en was hem voor, zoals altijd. Ze legde haar hand in zijn nek, trok zich tegen hem aan en plaatste haar lippen stevig, maar toch teder op de zijne. Ze sloot haar oge en streek emt haar andere hand over zijn schouder. De warmte van zijn lichaam bracht herinneringen terug. Ze hiedl van hem! Of was dat alleen in haar gedachte? Het maakte haar neit uit. Niet op dat moment.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 22:51:10 GMT 2
En toen gebeurde het, het moment waar hij naar had verlangen. Zijn hand gleed om haar middel terwijl hij haar verlangend terug zoende. Dit had hij gemist, het ritme, de warmte en haar. Waarom waren ze eigenlijk uit elkaar gegaan? Hij ging dichter op haar staan terwijl zijn andere hand door hij haar ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:54:09 GMT 2
Shirie glimlachte toen ze haar lippen even terug trok. Ze was maar een centimer ervanaf gegaan. 'Moest ik je eigenlijk niet troosten omdat eht uit is emt je vriendin?' Ze liet zich iets naar achter zakken. Ze was lenig genoeg. Ze keek hem in zijn ogen. haar ene hand streelde zin gezicht, de ander rustte op zijn schouder.
|
|