|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:20:43 GMT 2
Hij voelde hoe haar warmte wegging, weggleed, weg werd gezogen. Hij voelde tranen komen en die vielen op haar. Ze mocht niet weg, niet nu, niet nu. Hij rilde terwijl hij naa rhaar keek. "Shirie"Zei hij zacht terwijl ze tranen nu belven komen. Hij wou haa nriet verliezen, ze was hem veel te dierbaar. "Je mag nie weg, ik hou vaan je"Hij keek naar haar terwijl hij hulpeloos was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:28:19 GMT 2
De tranen waren warm. Ze kreeg het steeds kouder, maar haar lichaam was neit ni staat om te rillen. Spirit was haar al voorgegaan. Ze zou hem volgen. Ze wist het. Tranen liepen nu als straaltjes over haar gezicht. Ze had net haar vader. Na al die tijd... Ze had een jongen die echt van haar hield. Ze had nog zoveel te doen! Ze sloot haar ogen. Ze wilde vechten, maar was vereten hoe eht moest. Joey! Devon! Myra! Natasha! Pap! Tom! Manuel! Mammie... Brownspot.... In gedachte riep ze hen om hulp. de mensen van wie ze eht meeste hield. Op dit moment besefte ze pas hoeveel ze eigenlijk van haar moeder hield en hoe diep de haat tegelijkertijd zat. Ze voelde dat ze wegzakte.
Geruisloos kwam ze binnen. Tranen over haar vacht. Zacht mauwde de oude kat en ze liep richting Manuel en Shirie. Ze mauwde en begon tegen Manuel aan te springen. Haar ogen toonde haar boodschap. Red haar! Brownspot ging naast Shirie liggen en probeerde haar lichaam warm te houden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:31:28 GMT 2
Manuel wist wat te doen. Manuel moest haar redden, het moest. Hij tilde haar op in zijn armen terwijl hij begon te rennen, zo hard hij kon. Hij hijgde terwijl hij Zweinstein binnenliep. Opzoek naar MAdame Plijster. "Help! Help !"' Schreeuwde hij terwijl hij nog steeds huilde. Hij liep naar de ziekenzaal terwijl hij daar hijgend binnenkwam. Madame Plijster was naar hem teogekomen en toverderde een bed voor hen. Hij legde SHirie daarop. "Ze gaat door, het mag net" Hij huilde en zakte in elkaar terwijl hij het niet wou> Hij moest nog zoveel done met haar, en ze had nog ene leven voor zich. "Help haar, help haar"Hij huilde en schreeuwde tegelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:33:55 GMT 2
Madam Plijster keek vragend naar Shirie en trok toen bleek weg. 'dit is mijn werk niet meer,'zei ze zacht. 'Ze moet onmiddelijk naar het st holiston! (of hoe het ookalweer heet) Ga snel, ik breng Perkamentus op de hoogte!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:35:03 GMT 2
Hijs chudde zijn hoofd. "Hoe dan. Ik kan niet teleporteren" Schreeuwde hij naar haar terwijl hij zuchte. Hoe moest hij da tooit doen?
|
|